Gå til innhold

Hangman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Det er utrolig teit, fordi jeg nemlig skrev «kommunikasjonsproblemer» først, men så trodde jeg at det var feil og redigerte det til «O», før jeg redigerte det tilbake igjen. Noen som kan være så vennlig å bekrefte?

Nå skjønner jeg, jeg gjettet sist og nå må altså en annen gjette. Det er jo bare teit, når den som har ordet har bekreftet må man jo kunne gjette igjen. Jeg løste jo opp alt nå.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Kommunikasjonsproblemer.

GRATULERER !!!!!!!! DU GJETTET RIKTIG SETNING PÅ FØRSTE FORSØK I "HELE SETNING" OG ER DERMED VINNEREN FOR HANGMAN DENNE RUNDEN !!! APPLAUS FRA ALLE SEERE, NATHALIE :w00t:

Nå er det DIN tur Nathalie, til å sette igang neste HANGMAN runde ! Lykke til ! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

GRATULERER !!!!!!!! DU GJETTET RIKTIG SETNING PÅ FØRSTE FORSØK I "HELE SETNING" OG ER DERMED VINNEREN FOR HANGMAN DENNE RUNDEN !!! APPLAUS FRA ALLE SEERE, NATHALIE :w00t:

Nå er det DIN tur Nathalie, til å sette igang neste HANGMAN runde ! Lykke til ! :D

Tusen takk! Dette var hyggelig.

Fjorten bokstaver. Lykke til.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

A ;)

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Hittil er det 0 rette, 1 feil (A), og 0 annullerte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Oisann.. :D hvor mange feil er det lov å ha på din runde ?

Vi holder oss til dine regler. Jeg håper vi kan følge en konsekvent linje her, og at alle må forholde seg til de gitte reglene i førstepost. Jeg skrev selvfølgelig feil, ingen annullerte ennå.

O

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ O _ _

Hittil er det 1 rette (O), 2 feil (AD), og 0 annullerte.

Lenke til kommentar

Vi holder oss til dine regler. Jeg håper vi kan følge en konsekvent linje her, og at alle må forholde seg til de gitte reglene i førstepost. Jeg skrev selvfølgelig feil, ingen annullerte ennå.

Helt riktig :) Hvis noen mener at 15 feil er mye , så kan de komme med sine meninger, så kan jeg endre fra 15 til 10 feil på retningslinjene i førstepost. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

S

E

S _ _ _ _ _ _ _ _ S _ O _ _

Hittil er det 3 rette (OSS), 3 feil (ADE), og 0 annullerte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...