asle12 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Har ssd som hoved og skal kjøpe hdd til å ha spill og andre ting på. Jeg vil at den skal være stillegående. Min nåværende nr 2 hdd lager en pipelyd. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
War Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Ny SSD til spill ? og HDD til lagring av større filer? Stalltips, ikke kjøp "green" -utgaver, disse spinner ned og skal du ha tak i en fil så lagger alt mens den spinner opp igjen. Lenke til kommentar
asle12 Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 Har ikke så mye penger så vil få det så billig som mulig Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Alt av 7200RPM disker er decent raske, men liker du ikke lyden harddisker gir fra seg må du punge ut for SSD'er Lenke til kommentar
lolz2k Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Leser for det meste bare positivt om denne (Seagate Barracuda). 1TB og 3TB versjonen også. Mye GB for pengene og ikke noe særlig støy heller.. Jeg skal ha en lagringsdisk jeg også så jeg er spent på hva folk anbefaler! Bra tips War. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Med 3TB må du huske at du må i disk-management og endre fra MBR til GUID Partition Table-disk for å se hele plassen. Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Jeg har en sykt stillegående pc nå.. Den ene plassen jeg har til harddisk i kabinettet er vibrasjonssikret med gummioppheng. Hvor mye lyd vil jeg få hvis jeg legger til en Seagate Barracuda 3TB? Er det sånn at den er lydløs når den ikke er i bruk, mens den spinner opp når jeg trykker på den på min datamaskin? Den vil bli brukt til lagring, skal IKKE bruke den til programmer eller spill. Bare filer. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Isåfall kan du selv velge at HHD skal spinne ned etter X min i panelet for strøm. Da vil den loade 1-2 sek før den viser filene når du trykker på den. Den bråker uansett ikke når den ikke leser eller skriver. Lenke til kommentar
asle12 Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 Leser for det meste bare positivt om denne (Seagate Barracuda). 1TB og 3TB versjonen også. Mye GB for pengene og ikke noe særlig støy heller.. Jeg skal ha en lagringsdisk jeg også så jeg er spent på hva folk anbefaler! Bra tips War. Er støynivået likt på Seagate Barracuda 1, 2 og 3TB? Jeg har en sykt stillegående pc nå.. Den ene plassen jeg har til harddisk i kabinettet er vibrasjonssikret med gummioppheng. Hvor mye lyd vil jeg få hvis jeg legger til en Seagate Barracuda 3TB? Er det sånn at den er lydløs når den ikke er i bruk, mens den spinner opp når jeg trykker på den på min datamaskin? Den vil bli brukt til lagring, skal IKKE bruke den til programmer eller spill. Bare filer. Hvilket kabinett har du? Lenke til kommentar
lolz2k Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Er støynivået likt på Seagate Barracuda 1, 2 og 3TB? Ettersom de er bygget av samme materiale vil jeg tro det. Har lest at i alle fall én har vært uheldig å fått en som piper litt innimellom, men tror det er enkelttilfelle. Du blir sikkert fornøyd hvis du går for den, jeg tror jeg kommer til å gjøre det, om ikke noe annet er på tilbud Lenke til kommentar
asle12 Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 Den hdden jeg bruker som nr2 nå har jeg stilt til å skru seg av etter 3 min. Den gjør det, men den skrur seg på uten at jeg bruker noen av tingene som ligger på den, hva kan være problemet? Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Hvilket kabinett har du? Silverstone SG08 Endret 6. januar 2013 av paithlezz Lenke til kommentar
asle12 Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 Har hørt at western digital black kansje er bedre. Jeg vet at det er mye bedre med SSD, men hvilken HDD vil dere anbefale? Lenke til kommentar
asle12 Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 Kan denne være god som nummer 2 hdd? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=657255#info Jeg vet at den er ment å bruke i bærbar, men den kan vel være god på stasjonær også, kan den ikke? Lenke til kommentar
asle12 Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 Det blir nok seagate momentus xt 750gb eller seagate barracuda 2tb. Hva er det beste valget? Lenke til kommentar
asle12 Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2013 Kjøpte seagate barracuda 1tb. 2tb og 3tb versjonene kan støye litt mer på grunn av at de har flere plater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå