Gå til innhold

BK: Innestengt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En bra betegnende overskrift i forhold til hvordan du beskriver vinterens opplevelse så langt. Her ser det ut som dere er skikkelig snødd inne og litt av en opplevelse dere har hatt da :-) Ønsker deg ett flott nytt år !

Takk for tilbakemelding :) :)

Lenke til kommentar

Godt nytt år Tor r! :) Bra du er på nett igjen:!) Skulle gjerne vært i dine sko, bortsett fra det med stengt vei da.... en hel måned uten nett/internett hadde gjort susen :) Synes godt om bildet ditt, det rene og enkle og det skjøre, snøskavlene, lyset :)Et bilde å kjenne seg igjen i :)

Lenke til kommentar

Godt nytt år Tor r! :) Bra du er på nett igjen:!) Skulle gjerne vært i dine sko, bortsett fra det med stengt vei da.... en hel måned uten nett/internett hadde gjort susen :) Synes godt om bildet ditt, det rene og enkle og det skjøre, snøskavlene, lyset :)Et bilde å kjenne seg igjen i :)

Meget fin dag, litt disigt og vaskalt ute,varmt og godt inne!Nettopp komt inn for dagen vert på besøk hos min bror og svigerinde det er hun som driver med kjeramikk,hun skulle ut og arbeide nå,var litte inntressert i tv mobiler pc nett.litt misunt hun lever seg så inn i prosjektene sine og det hun holder på med.kan nok eg med, for noen år siden skrudde eg av allt leste ikke aviser blader pc tlf osv,var eg på en butikk snudde eg meg bort fra blader og aviser/nyheter i ca 1,5 år heerlig tid,har og gjort det i kortere perioder og,det ble så stille i hode og meget skjerpet i kominikasjon med andre og over dei små ting i livet,samtidigt fastet eg i tre måneder i strekk,bare økologiske safter,det største problemet ble eg nesten ikke trengte søvn,nok med 3-5 timer pr natt,ja ja det var noen ord og en historie fra mitt liv. :) :)

Godt nytt år :) Kjekt å høre fra deg igjen!! :) det gjorde susen uten nett :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...