alex100 Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Hei! Hvordan skal min Eheim 1048 pumpe se ut når den står nedsenket i min hjemmelagde tank? Nummer 1 eller 2? Nummer 1: Nummer 2: Lenke til kommentar
oceana Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Kan bruke begge, men mulig kapasiteten øker litt hvis du bruker nummer 1.... Det er i grunn ett fett, men på alt. 1 bruker du filteret, på alt. 2 sitter filteret på, uten at det har noen funksjon, siden vannet blir trukket inn i front.... Lenke til kommentar
oagers Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Nr 1. er den beste. Husk å montere pumpen på gummi foringer nede i tanken, slik at du slipper at virbrasjonen som pumpen avgir forplanter seg i vannet. Jeg bruker O-ringer fra Biltema. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Trenger ikke den dritten rundt innsuget.. Reiv av alt som var løst jeg.... Trenger heller ikke sil i et lukket system, hvis du ikke for morro skyld slipper sand eller noe anna dritt nedi der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå