Grunnbok Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (Usikker på hvor jeg skulle plassere denne) Hei. Jeg er en som reiser opp på Voss fra Bergen rundt en gang i uken for å stå på langrennski. Er blodfan av å stå på ski :-) For å komme meg til Voss, trenger jeg å ta tog. Tog er dyrt. La oss si at jeg tar tog til Voss fra Bergen og tilbake én gang i uken i 10uker. Hva er da billigste løsningen for meg? Å kjøpe ordinær bilett hver vei? Jeg har fylt 16, så jeg går ikke som barn Mvh Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Er det ikke noe som heter ungdomskort? Jeg hadde i hvert fall det før jeg ble for gammel. Da betaler du fast pris i måneden og kan ta så mye buss og (lokal)tog du vil. Pass på når du skal hjem fra Voss at det er et lokaltog. Kommer toget fra Oslo må du betale. Edit: http://www.skyss.no/nn-NO/skysskortet-og-prisar/Ungdom/ Endret 5. januar 2013 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Ungdomskort koster 300 kroner per måned, og lar deg reise så mye du vil på buss, tog og båt i hele hordaland. Lenke til kommentar
Grunnbok Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 Takk for hjelpen. Jeg har ungdomskort, og var ikke klar over at denne kunne brukes på NSB's avganger. Takk igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå