sharpspear Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Hallo Puttet i en USB stick som førte til at pcen skrudde seg tvers av, når jeg skrudde den på igjen skrudde den seg av igjen etter 5 sekunder. Oppgitt. I ett forsøk på å fikse problemet prøvde jeg å å resette bios ved å ta ut batteriet. Nå er det null respons, absolutt ingenting skjer. Så jeg trenger noen tips til ting jeg kan gjøre for å prøve å fikse eller er det ingenting å gjøre? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Hvilken maskin og hvor gammel? Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 Bah det glemte jeg helt å nevne. Det er: Hovedkort ; Gigabyte P55-UD4 Skjermkort ; Gigabyte 460 Minne ; Corsair XMS3 OS er Windows 7 64-bit Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Jeg tengte på bugg som oppstår når et hovedkort begynner å bli gammelt men det er tydeligvis ikke det som er feilen her. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 Fikset problemet. Måtte ta ut kabelen som gikk fra USB inngangen til hovedkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå