ToffluZ Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Jeg vandret rundt i trondheim by, glad og lykkelig! Dro innom komplett og kjøpte meg ei ny cpu vifte. Jeg vandret videre rundt i byen, og til slutt tok jeg bussen hjem. Når jeg kom hjem så koste jeg meg litt, og tok ut den gamle vifta, satte inn den nye. Det endte opp med "SIGNAL ERROR" på skjermen. Jeg lurer virkelig på hva som har skjedd, og ossn jeg kan ordne d! Ja, skjermkortet sitter helt neddi slotten! Ja, skjermkabelen sitter godt fast i begge ender! Håper på svar! :-? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Du må nok utdype dette litt vist du skal få noe svar! Har du prøvd å ta ut skjermkortet,blåse av det litt og så sette det på plass igjen? Ta av vifta igjen se på prossesoren om du har knust kjernen eller noe,nå vet ikke jeg hva feilmeldinga er når en har knust kjernen,men det er jo vert å prøve! Lenke til kommentar
ToffluZ Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 Ja, har tattut skjermkortet og blåst på d..men det hjalp ikke... skal prøve og ta ut cpu vifta og ser hva feilen kan være..men hvis det ikke er noe med cpu`n..hva kan da feilen være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå