Henrikenn Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Hva er denne mynten godt for? Regner med at den er verdt milliarder Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Er ikke værre enn en polet. http://www.samlerforum.no/viewtopic.php?f=28&t=2262&p=23564&hilit=shell Lenke til kommentar
tingo Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Mener og huske at det også var ei slags "ramme" i papp til å sette "shell-myntene" i, etterhvert som du samlet dem. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Verd 20 millioner på svartebøørsen, den kommer fra etterkrigstiden og er lagd av metallet til Sputnik 1.0, den første versjonen av droiden Sputnik Endret 6. januar 2013 av coyotemannen 1 Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Jeg fant et rotteskjelett i veggen, da jeg skulle rive. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg fant et rotteskjelett i veggen, da jeg skulle rive. Det gjorde ikke jeg. Nå er jeg millionær, kjøper opp forumet, flytter til Thailand. Brb Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg har tenkt å mure meg selv inn i pipa, her til gards - tenker de skal sperre opp øya, om noen hundre år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå