sooe Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Tuticorin havn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Spennende bilde. Liker V2 best. Liker at bygningene bakerst er dekket av dis. Synes detaljene i seilene og spesielt på den lille båten synes best i V2. Derimot er det mer liv i vannet i V1. På min skjerm, og med alle forbehold, for den er ikke optimal , så virker v1 som et litt "hardt" bilde. Hva med å behandle deler av bilde i ulik grad med clarity, kontrast mv... ? Synes bildet er flott - men tror det kan bli helt råbra;) Lenke til kommentar
sooe Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 Tusen takk for kommentar. Jeg er helt enig i at V1 (og 3) er for hardt, men som du sier kan det kanskje gjøre seg kanskje med litt mere struktur enn original. Bildet er fra en jobbreise jeg gjorde i 2008. Jeg har funnet mange fine motiver der. Det er tatt med et enkelt kamera i dagens målestokk og skulle nok gjerne hatt det utstyr jeg har i dag, selv om det ikke er det som avgjør. 1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Det er litt godt få respons på kommentaren. Alle bilder er lagt inn på kritikk, men ikke alle vil ha det, og det er komplett umulig å vite før en blir litt "kjent" med de enkelte på forumet her. Oppfatter at det iallefall ikke ble tatt galt opp og misforstått Jeg synes selv bildekritikk er det mest spennende, det er det en vokser videre på. Så jeg tok sjansen på bildet ditt fordi bildet fenget meg. Kan ikke så altfor mye, men klarer ikke å se så mye galt ved bildet selvom det er tatt med 2008-teknologi :)V2 som er orignalen treffer en nerve hos meg - og var derfor interessant å si noe om Et bilde verdt å ta vare på i mine øyne Endret 7. januar 2013 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg