bergetun Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Fant en Nokia 6108 paa Ebay men har aldri hoert om den foer.. http://cgi.ebay.com.au/ws/eBayISAPI.dll?Vi...&category=31235 Noen som har hoert om den telefonen foer ? Lenke til kommentar
Stoller Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 den selges vel bare i USA kanskje, har aldri hørt eller sett den før.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Den blir solgt i asia. Tror den ikke kommer ut her i europa. Har også sett at noen har solgt en sånn på QXL. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 Den finnes iallefall ikke i butikkene her i Australia .. lurer paa om jeg skal kjoepe den.. Hadde veart kult med en mobil som ikke saa mange andre har.. Bare saa synd at det er en Nokia. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 UFF!! Du må vel bruke penn for å bruke den? Lenke til kommentar
mr. fungus Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Amobil skrev vel en liten repotasje om den en gang... Men den er jo litt stilig... Lenke til kommentar
Stoller Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 ville ikkje hatt den om eg så fikk slengt den etter meg, med bruksanvisning.. ville aldri hatt en mobil som en må bruke penn på.. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Engelsk-Kinesisk ordbok på mobilen... Det har jeg alltid savnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå