Tastatur Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Jeg skal ha meg ny TV og trenger i den forbindelse tips til modell. Jeg er ikke ute etter noe 3D eller Smart-funksjoner (har Apple TV etc) Jeg sikter en TV på 46" - 55" Jeg er litt usikker på hvor mye penger jeg skal legge i TVen - jeg er ikke veldig kresen, og det viktigste er egentlig at den ser bra ut. Den skal bli brukt til "vanlig bruk", PS3 (Fifa og Forza), film etc Hva tenker dere om denne? http://www.dustinhome.no/product/5010660676/samsung-ue-50es5500-50-led-full-hd/ Jeg finner nesten ikke feedback på den. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) ES55xx-serien har smartfunksjonalitet. En veldig kjekk ting er at den kan fungere som PVR om du bruker CAM og kobler til ekstern disk. Imidlertid er jeg litt i stuss på akkurat den modellen, fordi modellbetegnelsen slutter på 0 (Samsung-modeller til salgs i Norge slutter som regel på 5). Jeg mistenker at den kan være gråimportert, at du ikke vil ha norsk garanti fra Samsung på dette apparatet. Du vil selvsagt være dekket av forbrukerkjøpsloven, men prøv å si det til alle kunder som handlet gråimporterte Samsung-skjermer hos Elprice før de gikk konk, og senere fikk feil på dem. Jeg tror denne skjermen kan være et godt kjøp, men jeg ville kontaktet Infocare (garantiverksted) på forhånd og spurt om du vil ha garanti på en UE50ES5500 kjøpt hos Dustin. Bedre føre var osv... edit: UE50ES5500 er nok i bunn og grunn den samme skjermen som UE50ES5505, men muligens uten produsentgaranti slik at du vil være prisgitt selgers evne og villighet til å dekke reparasjoner på den om den først får feil på seg. Endret 5. januar 2013 av srbz Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 12. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2013 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=757875 er dette et bra kjøp? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Det er nok en temmelig kurant 3D TV. Den støtter bl.a. CAM for både bakkenett, kabel-TV og parabol. Dette innebærer at for de aller fleste TV-leverandører i landet kan du slippe ekstern dekoder hvis du vil se TV. Eneste unntaket jeg kommer på i farten er GET. Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 Tusen takk! Er like før jeg trykker på "kjøpe-knappen"nå, er det noen alternativer i samme prisklasse som matcher denne? Må jeg betale 6-700 kr ekstra i frakt fra Komplett? Tenker fordi den evt blir levert på pall Lenke til kommentar
srbz Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Tviler egentlig på et en enkelt TV blir levert på pall. Prisen finner du jo ut når du bestiller. Til pick-up-point er det vel også uansett standardtakst. Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 Takk! Bestiller nok i kveld Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Er kanskje for seint for deg, men på NetOnNet har de denne til samme pris som komplett, men inkl. sending! -men er ikke på lager... Link: http://www.prisjakt....t.php?p=1180436 Endret 20. januar 2013 av jallamamba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå