Nator Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Før kunne jeg se TV2 Sumo glatt på både min gamle og nye mediasenter-PC, i HD-kvalitet. På den gamle PC-en hakket det litt innimellom, mens det gikk glatt på den litt nyere modellen med AMD E450. Men nå hakker både bilde og lyd hvert 1-2 sekund på begge PC-ene. Det er CPU i taket. Er det fordi TV2 har slått av GPU-aksellerering på server-siden? Lurer på om de evt. har gjort dette for å kunne ha flere som streamer og lemper kostnadene over på oss som må kjøpe superkraftig desktop-PC bare for å streame noe som ellers ville gått helt glatt med Flash eller HTML5 eller Silverlight med GPU-streaming slått på på server-siden. Lenke til kommentar
lok1 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Det har alltid hakket på min Asus EEE box. Atom D525 prosessor. Veldig irriterende. Vært i dialog med TV2, og de nevner at flere kunder klager på at mange av disse "småpcene" som i utgangspunktet ikke skal ha problemer, har problemer. Men de hadde ikke noe løsning på problemet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Det er Silverlight som er problemet. Sendte tilbake en ferdiglaga slik boks fordi det ikke fungerte å streame Sumo. Fikk penga tilbake, heldigvis. Vurderer å lage meg en egen boks, men da risikerer jo jeg at heller ikke den virker tilstrekkelig og da blir det fort vanskeligere å returnere varer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå