Emils. Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Ser mange skriver forskjellen på Torres og Ba er at Ba er sulten på mål, i tillegg til at Ba posisjonerer seg langt bedre enn Torres. Helt enig. Må være mye lettere for Mata og gutta å finne Ba når han står hvor en spiss skal stå, i tillegg til å avslutte. Jeg må også legge til at jeg synes Demba Ba er en veldig god avslutter. Med selvtillit så blir man god. Torres er også en god avslutter, men han er ute av form, dessverre. Ba burde være vårt soleklare førstevalg til Torres beviser noe annet! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 Må legge til at Torres mest sannsynlig er helt utslitt etter alle kampene han har spilt. Får se hvordan dette blir fremover. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Det kan selvfølgelig ha spilt inn på innsatsen hans den siste tiden. Vi får avvente å se hvordan han gjør det fremover. Kan tenke meg Torres får muligheten til å starte mot Swansea. Så starter Ba mot Stoke. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 Høres ikke dumt ut nei. Torres er helt hjelpeløs mot lag som legger seg bakpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå