Aleks Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Chelsea FC @chelseafc Team: Turn; Azpili, Ivan, Cahill, Cole ©; Ram, D Luiz; Moses, Mata, Hazard; Ba. - subs: Hil, Fer, Bert, Lamps, Oscar, Marin, Torres. #CFC Blir spennende! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Denne kampen går på tv2 extra? Hvem i alle dager har den kanalen? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Om vi skal vinne noe i år så må vi ta det som er realistisk. Derav så støtter jeg Benitez med å toppe laget i FA cupen. Blir spennende med Ba fra start. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 Om vi skal vinne noe i år så må vi ta det som er realistisk. Derav så støtter jeg Benitez med å toppe laget i FA cupen. Blir spennende med Ba fra start. I tillegg er det forskjell på CoC og FA-cup. Ingenting galt med å toppe laget her. Har noen ting som må fikses etter forrige kamp og. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Jeg har den ikke. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Southampton har vore overraskande gode til no mot Chelsea, som ikkje akkurat imponerer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Southampton har vore overraskande gode til no mot Chelsea, som ikkje akkurat imponerer. 1-0, ja. Hvilken engelsk kanal går kampen på? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Latterlig dømming. Ba er bare sterkere. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 Holding i feltet har tydeligvis blitt helt lovlig i fotball. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Holding i feltet har tydeligvis blitt helt lovlig i fotball. Ba ryggar også inn i forsvararen, noko som strengt tatt utliknar situasjonen. I neste duell derimot burde han ikkje hatt frispark imot. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 Det kan godt stemme. Streamen jeg ser på er fryktelig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Velkommen til Chelsea Demba Ba. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Den der hadde Torres også puttet tror jeg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Han brukte 870 min mindre enn Torres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå