123sport123 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 jeg har nylig flytta inn i et nytt hus og har satt opp modemet men jeg ringte telenor for 4 uker siden og di sa di skulle fikse internettet så kjapt så mulig. jeg begynner og bli temmlig irritert på dem nå. noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Da er det bare å fortsette å vente. Telenor er ubrukelig når det kommer til kundeservice. De kommer når DE føler at du har venta lenge nok Lenke til kommentar
123sport123 Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Da er det bare å fortsette å vente. Telenor er ubrukelig når det kommer til kundeservice. De kommer når DE føler at du har venta lenge nok Jeg prøvde å ringe dem for noen dager siden Endret 22. april 2016 av 123sport123 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Du kan jo bare sende epost i stedet for å vente på telefon. Normalt vil du raskt få beskjed om dato for installasjon av bredbånd, og hvertfall innen fire uker! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 4 uker er ikke unormalt. 3-5 uker er å annse som innen normal tid. Du skulle bestilt en god stund i forveien 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Telenor er ubrukelig når det kommer til kundeservice. Jeg synes Telenor er bra på kundeservice, og de leverer alltid når de lover, om ikke før. Hva står det som installasjonsdato i bekreftelsen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå