*F* Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Hei, har diverse ting i bilen min som trenger 12v, bla GPS, Mobillader, bilkamera osv osv. Har i dag en slik vanlig 4 port-Hub i boksen forran passasjersetet (glemte akkurat hva den hette ). Jeg har en også noe plass inni dashbordet, men ikke så mye at jeg får plass en en slik "boks" hub. Jeg trenger altså ikke en sånn: Men heller noe sånn: Noen som vet hvor dette kan skaffes? Eventuelt kan jeg nok lage det selv, men da må jeg vite hvor jeg kan skaffe endene. Og helst ikke fra Kina, orker ikke vente 2 måneder på levering ^^ Endret 5. januar 2013 av Evelen! Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Biltema, BilXtra, Mekonomen osv, osv. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 jeg har ikke sett noe der, link plx Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Denne, eller denne, eller denne... Sistnevnte er den som ligner mest på skissen din, bare å klippe bort alle utenom ett av støpslene og koble sammen ledningene. Ferdige grenkontakter som ikke sitter i en "boks" med innkapsling har jeg derimot ikke sett ferdigkoblet, så burde presisert i forrige innlegg at det var "løse ender" jeg siktet til. Lenke til kommentar
joka Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 fra hong kong, kanskje litt lang leveringstid? http://dx.com/p/4-way-car-cigarette-lighter-socket-splitter-12v-73834 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 Den fra kina er jo perekt, men har dårlig erfaring med leveringstid fra DX.. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) http://biltema.no/no...SB-uttak-43336/ fant ikke på nettsiden deres. men har sett hub med 3 uttak og en usb tilkobling på du får kjøpt på biltema edit: hvis du skroller litt ned på siden jeg linket til ser du dem har med 3 porter og usb for samme pris med 2 uttak Endret 9. januar 2013 av 1915 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå