Izex Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Tenkte jeg skulle kjøpe TV kort til PC'n og da vil jeg ha et bra selvfølgelig. Ingen i verden har mindre peil på dette enn meg, så om noen har noe å anbefale så hadde det vært til stor hjelp Noen som har Cinergy 600 TV Radio ? Mener å ha hørt at TerraTec kort funker... Lenke til kommentar
bat.man Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Har ett Hauppauge! wintv pci kort nicam stereo. Det funker greit det. Litt knotete innstallering, men det funker som bare det. Kan anbefales. Fåes hos komplett for 709kr. Kan være du kan dette over noe billigere på demobrukte. Det gjorde jeg og fikk mitt til 500kr tror jeg det var. Du får også samme kortet med fm radio, men da koster det ca. 200-300kr mer. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Jeg har TERRA, og det fungerer veldig bra. Eneste problemet med det at det trekker såpass med strøm at jeg må ha meg ny PSU, (har overklokket en del) Lenke til kommentar
Izex Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 Hvordan er kvaliteten og fungerer det på noen måte som signal forsterker? Har litt svakt mottak på TVNorge men det går vel ann å fintune ganske bra inn? Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Fungerer helt glimrende egentlig, bortsett fra lyden på nrk2. Der blir det alltid skurr. jeg kjører signalene igjennom videoen som forsterker signalene litt. Lenke til kommentar
Pabff Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Ser ut som om de fleste her har et bra inntrykk av terratec, men hos meg er det hvertfall et par punkter jeg ikke er helt fornøyd med.. Kan være jeg har fått et dårlig eksemplar, men.. Irriterende ting er f.eks at fjernkontrollen henger seg opp.. dette er iikke slitasje, og var sånn fra første stund. I tillegg mde volumjusteringen, justeres ikke bare volumet på tv'en, men volumkontrollen i windows.. I tillegg har jeg problemer med at hvis jeg bruker channel up/down knappene og skifter til en kanal og kjapt tilbake, opplever jeg at den ikke vil skifte.. trykker jeg enda en gang hopper den til kanalen under/over den jeg egentlig skulle til. Må ofte starte programmet på nytt for å vise ønsket kanal. Ellers helt ok kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå