ltdata Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Hei, Kan jeg bare kaste kupongene mine etter at jeg har levert dem registert hos kommisjonær? Er nemlig lei av å ha masse papir liggende rundt omkring. Pengene kommer vel direkte inn på konto hvis jeg vinner? Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Ja, det er kun en slags kvittering. Men dersom du vinner er det lurt å ta vare på den inntil du ser at pengene er på konto. Lenke til kommentar
Madammerock Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Hvorfor spiller du hos NT? Dårligste odds på markedet og ingen bonuser.. taper mye penger på å spille der. Den siden med best odds er pinnaclesports, om du heller vil spille på en norsk side er det mange å velge i: Nordicbet, Unibet, Bet365, Betsafe, ComeOn osv.. alle har mye bedre odds og mye bedre bonuser. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Uansett så er vel spillet registrert på spillerkortet ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå