Gjest medlem-16183 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Har du vitner? nei. Trenger da ikke vitner for å få igjen på forsikring. Jeg kan bevise at jeg har hatt laptop med bilder. Endret 5. januar 2013 av medlem-16183 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Er jo det som lukter så forferdelig. Hvorfor har du sluppet inn en person du ikke kjenner? Tro meg, du får verre spørsmål fra forsikringselskapet og med å slippe inn en ukjent, så har du vist årlig dømmekraft. Hva sier manglende dømmekraft i forsikringsavtalen din? nei. Trenger da ikke vitner for å få igjen på forsikring. Jeg kan bevise at jeg har hatt laptop med bilder. Men du kan ikke bevise at den er stjålet... Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Er jo det som lukter så forferdelig. Hvorfor har du sluppet inn en person du ikke kjenner? Tro meg, du får verre spørsmål fra forsikringselskapet og med å slippe inn en ukjent, så har du vist årlig dømmekraft. Hva sier manglende dømmekraft i forsikringsavtalen din? Men du kan ikke bevise at den er stjålet... Moderator kan du stenge denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg