rallymaster Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 eg har asdl fra nextgentell... og når jeg spiller warcraft 3 kan jeg ikke "invite". er dette på grunn av brannmuen eller er det bare noen instillinger jeg er nødt til å fikse??? det må da vell være mulig å fikse det vell???? har du peiling??? gi meg en hjelpende hånd er du snill8) Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Har samme dritten har du også hjemmekontor fra nxgentel? Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Warcraft har en egen game-port, som du må sørge for at ikke blir sperret av firewallen. Du kan skifte denne porten på options i warcraft. Hvis du har XP så husk også å åpne porten gjennom XP's firewall. Lenke til kommentar
chubby_man Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Kan du gi en litt bedere forklaring til oss som er under 12... :-? Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Du må forwarde port 6112 til den maskinen du ønsker å invite med. Lenke til kommentar
rallymaster Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 mn kordan forandrer eg porten i windos da???? har xp... mn finner ikke ut hvor du fikser det... HJELP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå