Ebbe2 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Har hatt problemer med PCen min et par måneder (som er relativt ny, alt er fersk maskinvare), hvor muligens tastaturet henger seg opp. Det skjer i korte perioder hvor tegnet 'Q' plutselig "henger seg opp". Tasten 'Q' er fysisk uberørt noe som jeg synes er litt rart. Det kan plutselig skje når jeg f.eks spiller et spill på PC'en. Da merker jeg det ved at pcen "piper" ved jevne mellomrom, for så å stoppe. Det kan også skje når jeg holder på med Excel hvor det virker som tasten 'Q' blir holdt inne, uten at jeg fysisk er nær den. Da står det i en celle f.eks: "qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq" osv. Andre med lignende problemer? Lenke til kommentar
K N Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Kjøp nytt tastatur Kan ligge mye dritt under som får det til å skje med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
Ebbe2 Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 Bytte tastatur etter et par måneders bruk? Tror nok det er noe annet enn støv bak dette problemet. Lenke til kommentar
Ebbe2 Skrevet 12. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2013 Ingen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Dette høres rart ut. Har du sølt noe over tastaturet eller noe? Lenke til kommentar
Ebbe2 Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2013 Har testet med to tastaturer. Samme på begge. Er noe med programvare/virus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå