Gjest Slettet+3124 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Har 2 spørsmål egentlig.. 1. Er en ivrig fotoentusiast og jeg begynner nå få trangt med plass på iMac'en min. Ved å koble opp en ekstern HDD vil denne bli omfattet av TM disken som sviver på maskina mi?? 2. Noen som vet hva innstillingene er som gjør at alle bilder som PS skal bruke/bruker ligger på ekstern HDD og ikke den interne?? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 1. Ja. Det kan du velge. Gå til kontrollpanelet for TM og klikk "Valg..." nede til høyre. Der kommer det opp en dialog som lar deg velge hvilke volumer/mapper som ikke skal sikkerhetskopieres. TM kan ikke sikkerhetskopiere disken du har valgt som backup-disk, dog. 2. Photoshop husker mappen du åpnet fra sist. Om det er noen setting for default mappe vet jeg ikke. Har ikke sett noen. Geir Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Takker for svar TWFA! Men jeg var kanskje litt uklar på nr. 2 der.. hvordan flytte over alle PS bildene (mapper osv) til en ekstern HDD, og la PS jobbe i fra den eksterne disken, og ikke den interne disken!! Jeg skal mao flytte over PS biblioteket over til en ekstern HDD og la PS jobbe til og fra der i fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå