Gå til innhold

PC oppsett 2014

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^ Slike bygger man ikke selv. Da kjøper en enten en Intel Nuc, eller en bærbar PC. Stasjonære i dag har to bruksområder om en bygger selv, og det er enten spilling eller redigering av media på et nivå som bærbare ikke makter. :)

Men Agentspoon, stakkar Marius her, stjeler hele tråden hans. Hva med å starte egen tråd? :D

Haha, skal få pluss for den! :p

Er i grunn enig. Jeg har skrevet i tråden her i stedet for å lage en ny, for å ikke framstå som en konkurrent. Dette er jo bygg som blir helt irrelevante straks det kommer en ny side. De har kun til hensikt å vise en alternativ tankegang for Marius og andre. Min periode er over, avkommet i denne tråden er bare litt rester fra en slumrende tech-interesse. Kommer ikke til å være noe kontinuitet i det. Det er selvfølgelig Marius sin tråd, og han gjør en kjempegod jobb synes jeg. :wee:

Endret av Agentspoon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei.

Tenker å prøve meg på pc-bygging til sommeren. Uten å vite noe om komponenter som er best og yter bra sammen, går jeg nok for en av de ferdige oppsettene her.

AgentSpoon sin "Amfibiedyret" er den jeg har vurdert, mest pga. av prisen. (Som sagt har jeg ikke peiling på hva jeg kan forvente av ytelse osv.)

Det jeg i all hovedsak lurer på her, er om det er noen spesielle grunner til at jeg burde vente til sommeren med å kjøpe. Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg skjerm, tastatur og mus allerede nå, for å spille poker. Og om det ikke er noen spesiell grunn til å avvente resten av PC-en, tror jeg jammen jeg kjøper resten av komponentene også.

Ønsket pris ca 7-8k, og om det skjer noe revolusjonerende innen prisområdet kan jeg vente. Får ikke brukt PCen før juni-juli uansett. :D

Endret av Tanner
Lenke til kommentar

Hei.

Tenker å prøve meg på pc-bygging til sommeren. Uten å vite noe om komponenter som er best og yter bra sammen, går jeg nok for en av de ferdige oppsettene her.

AgentSpoon sin "Amfibiedyret" er den jeg har vurdert, mest pga. av prisen. (Som sagt har jeg ikke peiling på hva jeg kan forvente av ytelse osv.)

Det jeg i all hovedsak lurer på her, er om det er noen spesielle grunner til at jeg burde vente til sommeren med å kjøpe. Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg skjerm, tastatur og mus allerede nå, for å spille poker. Og om det ikke er noen spesiell grunn til å avvente resten av PC-en, tror jeg jammen jeg kjøper resten av komponentene også.

Ønsket pris ca 7-8k, og om det skjer noe revolusjonerende innen prisområdet kan jeg vente. Får ikke brukt PCen før juni-juli uansett. :D

Er ikke noe STORT som er planlagt, eneste mindre tingen jeg kan komme på er at haswell refresh kommer snart, og NZXT H440 snart kommer, men jeg ville ventet til du faktisk kommer til å bruke den med å kjøpe ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...