Gå til innhold

Silverstone SST-ST35F

Anbefalte innlegg

Herre gud, så uprofesjonelt, å teste produkter som vi ikke kan fp tak i engang! Trudde dere testet for oss forbrukere jeg, men da tokk jeg feil...

Den lille overklokkings sjappa deres ser vist ut til å bare lage tester for morro skyld...

Om det innlegget hadde vært litt mer konstruktivt, hadde jeg giddet å ta det alvorlig.

så det du sier er: vi publiserer all drit vi har lyst til, hold kjeft og godta det? hmmmmm... service-innstilling er noe dritt... p.s. at dere ikke skifter domene fra www.overklokking.no til www.stillehovedkortogkulesidelengsemuser.no tror det domenet er ledig... og da har dere jo sjansen til å legge opp mye fint i meta-tagen... som f.eks logitech og amibios +++ :) you go yummy! y0u ar3 l33t!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yep. For saken er nemlig den at dersom vi får inn et veldig bra produkt til test, får dere vite om det. Da skapes det marked for det, og det er en reell sjanse for at produktet kommer på det norske markedet.

For øvrig hender det støtt og stadig at vi får tilbud fra produsenter om å teste produktene deres - ofte er det ikke noen forhandlere i Norge. Dersom vi mener at produktet virker interessant, sier vi ja takk. Da er vi samtidig forpliktet til å lansere en test, og så får vi bare håpe på at noen av websjappene fatter interesse.

For eksempel fikk vi inn produkter fra Vantec en god stund før de kom på markedet. Og i dag selges nettopp disse produktene på flere webshopper - noe jeg tror vi skal være glade for, for nettopp Vantec har veldig god kvalitet over sine produkter.

Som sagt - jeg forstår at noen reagerer på at vi tester varer som ikke er tilgjengelig på det _norske_ markedet, men vi har også et ansvar ovenfor produsenter som sender oss testobjekter. Vi er heller ikke den eneste siten som kjører en slik praksis - og som Anders nevner: man kan fint handle fra utlandet nå til dags...

Lenke til kommentar

Kanskje fordi jeg så at jeg overreagerte litt og ønsket å roe det litt ned? Dessuten burde både du og "kongefritt" merke dere følgende punkt i retningslinjene:

Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk.
Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere, eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.
Hatposter og uthenging av moderatorer fører til utestengelse.

Kort og godt: jeg innså at mitt opprinnelige innlegg bare bidro til å skape storm i fingerbøl, derfor endret jeg det slik at det skulle være mer korrekt. Skal jeg kritisere noen for å være useriøs, bør jeg ikke være det selv.

For øvrig var det ikke akkurat dette vi skulle diskutere i denne tråden, og dessuten skal slikt tas opp via PM. Husk det.

Lenke til kommentar
Kanskje fordi jeg så at jeg overreagerte litt og ønsket å roe det litt ned? Dessuten burde både du og "kongefritt" merke dere følgende punkt i retningslinjene:

beklager.. jeg overreagerte jeg og.. skulle gjerne gjort som deg og drevet med skult redigering, men vi "vanlige" brukere har ikke det alternativet.. da blir vi bare avslørt som redigerte poster....

nei jeg overreagerte ikke.. men jeg syns det viser ATTER en gang hvor uproffe dere er... vet du hva jeg syns dere bør ha her på overklokking.no? dere bør ha noen GATOR-reklamer... de betaler visstnok bra.. og dere sier vel ikke nei takk til de kronene... at gator er farlig er jo ikke så viktig. dere får jo penger for det.... og at dere har et "visst ansvar"? nei, dere har ikke det.. er webshopene som har et visst ansvar for dere.. dere bør ha så stor integritet at dere kan si nei.... eller skrive et dårlig review av noe... men det virker som om.... nei jeg vil ikke si det en gang... men er jo merkelig da.. at enkelte webshoper får VELDIG gode reviewer... hmmm.. tenke... hmmmmmmm.... hva var 2+2 igjen? er dette enda et bevis på at dere er i noens lomme?

Lenke til kommentar

beklager.. jeg overreagerte jeg og.. skulle gjerne gjort som deg og drevet med skult redigering, men vi "vanlige" brukere har ikke det alternativet.. da blir vi bare avslørt som redigerte poster....

nei jeg overreagerte ikke.. men jeg syns det viser ATTER en gang hvor uproffe dere er... vet du hva jeg syns dere bør ha her på overklokking.no? dere bør ha noen GATOR-reklamer... de betaler visstnok bra.. og dere sier vel ikke nei takk til de kronene... at gator er farlig er jo ikke så viktig. dere får jo penger for det.... og at dere har et "visst ansvar"? nei, dere har ikke det.. er webshopene som har et visst ansvar for dere.. dere bør ha så stor integritet at dere kan si nei.... eller skrive et dårlig review av noe... men det virker som om.... nei jeg vil ikke si det en gang... men er jo merkelig da.. at enkelte webshoper får VELDIG gode reviewer... hmmm.. tenke... hmmmmmmm.... hva var 2+2 igjen? er dette enda et bevis på at dere er i noens lomme?

Og fantasien lever sitt eget liv, skjønner jeg? :roll: Hvem er du kjøpt og betalt av da?

For øvrig bør du snarest merke deg visse deler av innlegget mitt over med mindre du har lyst på en ferie. Ettersom jeg er temmelig inhabil i saken, ber jeg en annen moderator om å ta en titt på dette. Så får vedkommende vurdere hva som bør gjøres.

Da går vi tilbake til tema. Innlegg som som postes etter dette innlegget, og som ikke omhandler artikkelen, vil bli slettet. Bruk "forslag og tilbakemeldinger til Overklokking.no" dersom dere har noe å klage på. Oki?

Lenke til kommentar

kongefritt: Din oppførsel er ikke godtatt i dette forumet. Yummy forklarer at han endret innlegget sitt, fordi han skjønte at det var litt over streken. En tankegang flere, inkludert deg, burde lære seg. At du ser det som et problem at dine innlegg markeres som redigert, forstår jeg ikke.

Du kunne, akkurat som yummy, redigert ditt innlegg, men lar vær fordi du ikke vil vise det? Du fortsetter også diskusjonen, og går til useriøst og provoserende personangrep på yummy og driften av Overklokking.no.

Jeg gir deg to ukers ferie fra forumet for denne oppførselen, og håper å se deg tilbake i en mer balansert utgave enn dette.

Bjaa: Du slipper unna med en advarsel denne gangen, men du henger i en tynn tråd med enkelte av dine innlegg.

Diskusjonen er som yummy sa avsluttet, og videre diskusjon i denne tråden handler om artikkelen. Henvendelser rundt mitt innlegg tas i PM eller til [email protected]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...