Balthier Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Hei.. Etter siste treningsøkt føler jeg ubehag i tricepen. Det er ikke vondt akkurat men føler litt stikk eller ubehag tilfeldig ved bevegelse. Det er godt over en uke siden jeg trente sist og jeg begynner nå å bli litt bekymret. Føles ikke som vanlig stølhet heller. Det er ikke så vondt at jeg er alvorlig bekymret men jeg gidder ikke trene mere akkurat nå. Jeg har tenkt på at det er muskelknute men er usikker på om jeg bør tøye eller ta tiden til hjelp. Forslag, please. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Hvilke bryst/tricepsøvelser trener du da? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 Tok dips den aktuelle dagen. Ser jeg formulerte meg litt dumt nå, men er det trygt å tøye ut, det er det jeg egentlig lurer på. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Tøying kan gjøre vondt værre. Vent heller til smerten/ubehaget går over før du begynner med tøying. Jeg ville også ventet litt med dips. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 Ok... Takk. Tror jeg venter til smerten har gått over. Men sånn i fremtiden, er det noe jeg kan gjøre for å motvirke at det blir slik. Hater å være borte fra gymmen. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Ikke ta så dype dips, tøy triceps(og andre muskler) for å hindre at du overstrekker de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå