Hallais Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Kjøpte MSI Z77 MPower, Socket-1155 her forleden og testet det i dag. La inn realtek drivere, men mikrofonen skurrer. De jeg sitter med på mumble sier at det er som at man snakker i tlf ute med mye vind. Er dette et stort problem? Vurderer å kjøpe ASUS Xonar DG bare for å få bedre lydkvalitet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Hmmm... merkelig. Hadde regnet med at det hadde et bra lydkort. Men det får jeg ikke vite helt sikkert før jeg har det selv som er en stund til. Lenke til kommentar
lolz2k Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Kjøpte MSI Z77 MPower, Socket-1155 her forleden og testet det i dag. La inn realtek drivere, men mikrofonen skurrer. De jeg sitter med på mumble sier at det er som at man snakker i tlf ute med mye vind. Er dette et stort problem? Vurderer å kjøpe ASUS Xonar DG bare for å få bedre lydkvalitet. MSI Z77 MPower støtter vel ikke den gammeldagse PCI? Så du må nok finne ett PCIe lydkort i såfall. Lenke til kommentar
Hallais Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2013 MSI Z77 MPower støtter vel ikke den gammeldagse PCI? Så du må nok finne ett PCIe lydkort i såfall. Fant det ut etter jeg hadde kjøpt det. Glemte å sjekke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hehe, så lett kan det være å gjør feil. Gleder meg til MSI MPower. :3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå