hopless Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Har ett veldig irriterendes problem med pcen om dagen. Det som skjer er at maskina plutselig bare fryser seg, alt står nesten helt stille, jeg kan bytte vinduer f.eks, men da tar det fort nesten ett minutt fra jeg trykker til det skjer, hver frys holder på i rundt 2-4 minutter. Og det skjer som regel når jeg trykker på en link eller går inn på sider der det er pop ups, f.eks .tk sider. Jeg sletta gmt.exe, gator sak, fra harddisken, også sletta jeg alle register nøklene til gmt, og er redd det er dette som er grunnen til at det fryser, men jeg har jo gjort dette hundre ganger før uten at det har vært noe problem. Deretter avinstallerte jeg imesh, som gator programmet fulgte med, og innstallerte det på nytt så gmt sto å gikk igjenn, men dette hjalp ikke. Har prøvd å lukke alle programmer jeg ikke trenger fra task manager, i håp om at det er en av programmene som skapte konflikt, men det hjalp ikke. Noen som har noen forslag? Har forresten, helt oppdatert xp pro, t-bird 900, 512meg ram, 150gig disk plass, geforce 3, sb live, og adsl fra tele2... Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Hvor mange kan si "klez"? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 1. Kjør først Housecall for å utelukke virus, ormer osv. 2. Kjør så Ad-aware for å renske ut spyware, dialers osv. 3. Kjør til slutt Spyboot for å se om denne finner noe som de ovenfor ikke fant. Meld så tilbake om du fortsatt har problemer. Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Kjør ordentlig virussjekk (Norton) og spyware sjekk (AdAware), om ikke det skulle hjelpe. Reinstaller hele skiten Lenke til kommentar
hopless Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 1. Kjør først Housecall for å utelukke virus, ormer osv.2. Kjør så Ad-aware for å renske ut spyware, dialers osv. 3. Kjør til slutt Spyboot for å se om denne finner noe som de ovenfor ikke fant. Meld så tilbake om du fortsatt har problemer. Du er helten min idag!!! Funker som ****** etter å ha kjørt de tre stega der :D:D:D:D:D EDIT: kjøss? jeg skrev jo fa€n Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Feilpostet. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg