spetwols Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Jeg bestilte en flybillett fra SIN-BKK, og det ble ca 800 kroner... Alt ser fint ut, og jeg fikk bekreftelse på mail. Det tok ca 5 min, før pengene var registert ute av konto. Jeg sjekket konto igjen for 5-6 dager siden, og så jeg hadde fått inn 800 kroner. Tenkte ikke noe særlig over det, og satt de over på sparekonto. Jeg merket etter 2-3 timer stod det -800 kroner på bruks konto. Jeg overførte de 800 igjen, og da fikk jeg rettet det opp. Igjen, så stod det plutselig 800 kroner på konto, plutselig var det 0 kroner igjen.... I går så sjekket jeg konto, og da var det jaggu meg 800 kroner, igjen! Etter noen timer fra de trukket fra igjen... Noen som vet hva som skjer? Jeg antar at dette må være de pengene til Airasia fordi det er det eksakte beløpet. 813 kroner, inn og ut i ett sett. Noen som vet hva som skjer??? Henger ikke helt på grep for min del. Takk for svar! 1 Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 Da var det ordnet tipper jeg! Nå er pengene ute for godt håper jeg, og nå står det på kontoutskriften 813 kroner, airasia, den 4 desember, tok tid gitt. Aner ikke hva dem har drevet med? fikk også enda en bekreftelse på mail, så da er det nok ordnet nå hvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå