FullColor Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Har noen her noen gang en gang hørt om "windows 7 home ultimate" vs bare "windows 7 ultimate" Ble forvirret av denne skjermen i rt lite da jeg tenkte og prøve og lage en slipstream. Noen som kan klarifisere dette ??? Jeg vet ikke hva jeg skal velge og så er jeg ganske nyskjerrig. P.s. beklager den dårlig bilde kvaliteten, tror det var for det jeg valge jpg isteden for png -_- Endret 4. januar 2013 av FullSpectrum Lenke til kommentar
myhken Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Må vel bare være en liten skrivefeil i programmet du bruker. Ser ut som de første er 32bit og de nederste er 64bit. Det er i alle fall ikke noe som heter Home Ultimate eller Home Pro. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Jeg vet fortsatt ikke hva det er men det er ikke bare at de nederste er 64bit for det er de overste ogsa. Normalt sett sa for andre bare opp de 4 forste alternativene. (og sa vidt jeg vet sa kan man ikke velge eller nedgradere fra 64bit til 32bit uansett, det funker kun mellom versjoner, home, pro ect) Jeg spekulerer litt akkurat na om det kan ha noe med at det er en AIO (All In One) iso slik at man kan velge hvilken versjon man vill instalere. Uansett sa mistenker jeg ISO bildet mer enn programmet sa langt. Skaffet meg nettopp en ny ISO bare for og teste egentlig og da kommer ikke de 4 nederste alternativene, ville egentlig bare brukt den da jeg om ikke det i retrospekt gikk opp for meg at det var ingen md5 eller annen hash for og sjekke integriteten til bildet. Endret 7. januar 2013 av FullSpectrum Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Hvis du ikke allerede er klar over det, så kan du laste ned offisielle Windows 7 ISO fra Digital River. Og for å få 'universal setup' (samme språk og bit), så sletter du bare filen ei.cfg i mappen sources, evt. bruker det kjekke lille verktøyet ei.cfg Removal Utility, som bit-flipper for deg (tar sekunder). Se forøvrig Trainmans innlegg. Endret 11. januar 2013 av Pey'J Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 11. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2013 Hvis du ikke allerede er klar over det, så kan du laste ned offisielle Windows 7 ISO fra Digital River. Og for å få 'universal setup' (samme språk og bit), så sletter du bare filen ei.cfg i mappen sources, evt. bruker det kjekke lille verktøyet ei.cfg Removal Utility, som bit-flipper for deg (tar sekunder). Se forøvrig Traimans innlegg. Hehe, fiffig å nevne det, det var nemlig akkurat det jeg gjorde nøyaktig. Samme side, og samme verktøy. Får se hvordan resultatet er blitt når tiden kommer for og bruke den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå