Gå til innhold

Mobil frå pixmania

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En danske og en ire har jo sagt seg fornøyde lengst ned på annonsen, så da er det helt sikkert norsk der også. Siden det var en Galaxy S3 med Android er det sikkert bare å laste ned språkpakker uansett.

Toll, moms osv trenger ikke du bekymre deg for (jeg er klar over at du ikke har nevnt det)

En jeg kjenner bestilte et kamera fra Pixmania til kr. 2300, og han hørte engang ikke noe om tollen eller momsen.

Bare å bestille :)

Kom med oppdateringer til meg/oss, dette var interessant :)

Hjertelig Trololo

-Fandens Oldemor

EDIT: Fjernet en B som sto på feil sted :) (De fandens B-ene sniker seg inn overalt :nei2: :wee: )

Endret av FandensOldemor123
Lenke til kommentar

Pixmania er et helvete å ha med å gjøre i ettertid om noe går galt. Ved bestilling legges det automatisk på en sikkerhetspakke som gir deg angrerett og reklamasjonsrett + litt til. Fjern denne, for dette er de pliktig til å følge uansett iom. at de markedsfører seg mot norske forbrukere.

Ved henvendelser etter kjøpet (garanti/reklamasjon), regn med 3-4 mail frem og tilbake der du får med konkrete siteringer fra norsk lov før de gir seg. De avviser slike saker bevisst fordi mange dumme kunder gir opp, men når de blir truet med sak kan de ikke gjøre så mye mer om du har loven på din side.

Når det skal sies har ikke jeg hatt noe problemer med bestillinger derfra. Bestilte siste derfra i romjula og fikk pakken etter 8 dager, en leveringstid jeg er svært fornøyd med, da norske nettbutikker presterte å levere varer til meg senere fordi det var hektisk i denne perioden.

Lenke til kommentar

Pixmania er et helvete å ha med å gjøre i ettertid om noe går galt. Ved bestilling legges det automatisk på en sikkerhetspakke som gir deg angrerett og reklamasjonsrett + litt til. Fjern denne, for dette er de pliktig til å følge uansett iom. at de markedsfører seg mot norske forbrukere.

Hvis det er noe som går galt så er det vel garanti på telefonen fra Samsung uansett?

Fekk svar frå kundeservice hos Samsung at telefonen må sendast til service for å få ordna dette, og det må kostast sjølv. Trur eg satsar på norske butikkar. :)

Ok, hva har man å tape på å kjøpe fra Pixmania da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...