007JamesBond Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Jeg stenger den Endret 4. januar 2013 av 007JamesBond Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Trodde egentlig dette var ulovlig? Hvor gammel er den da? Ikke ekspert men er innterresert i emnet Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 En ustoppet alligator 1 Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2013 Vet ikke hvor gammel den er.. Vi fant den i en garasje for mange mange år siden, når bestemoren min og bestefaren sin kjøpte et hus.. Jeg fikk den da.. Tror nok ikke at det er ulovlig, den er uansett veldig gammel så.. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Det som eventuelt er ulovlig er selve utstoppinga som medfører at en mulig truet art blir redusert av en unaturlig grunn Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2013 Det som eventuelt er ulovlig er selve utstoppinga som medfører at en mulig truet art blir redusert av en unaturlig grunn Itilfelle stenger jeg tråden, vil ikke ha noe trøbbel, vi bare fant den 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Itilfelle stenger jeg tråden, vil ikke ha noe trøbbel, vi bare fant den Du får ikke trøbbel for dette Tror som sagt det er utstoppinga som ikke er så bra, det er jo gjort for lenge siden, for alt jeg vet kan dette være en antikvitet som burde bli tatt vare på, det hadde vært gøy med et bilde forresten 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg