PaulGibson Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Som tittelen sier, jeg kjøpte meg en S3 og vil jo gjerne ha musikken min med meg fra den gamle iphonen min.. Hvordan gjør jeg det? går det i det heletatt ant? på forhånd takk Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Som tittelen sier, jeg kjøpte meg en S3 og vil jo gjerne ha musikken min med meg fra den gamle iphonen min.. Hvordan gjør jeg det? går det i det heletatt ant? på forhånd takk Jeg regner med at du brukte iTunes? Da har du vel også musikken på PCen din? Kopier de fra PCen. Hvis andre har lagt inn musikken for deg, så er det egentlig ingen offisiell metode å kopiere sanger fra iPhone på, men du kan sjekke her: http://lifehacker.co...mputer-for-free Endret 4. januar 2013 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Er vel ikke verre enn å laste musikkfilene inn på datamaskinen og inn på s3-en? Hvilket format er musikken lagret i? Lenke til kommentar
PaulGibson Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2013 Sikkert vanlig lydfil Alt er handlet på itunes, om det ikke er værre enn å kopiere så finner jeg vel ut av det.. har hatt iphone siden 08 så er veldig nytt alt med samsung og android Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå