rikkmund Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Heisann Lurer på om det kreves noen form for bestemt type av hovedkort for å "aktivere" en usb dongle? Har et Msi K7n26 Hk. Lurer på om jeg trenger noe ekstrautstyr da? Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Har den usb port så skal det holde. Jeg slet litt med å få det til å fungere (trodde at det hadde blitt noe feil når jeg installerte programvaren e.l.), men alt ble bra når jeg i et desperat forsøk skrudde av og på mobilen. (det er jo tross alt en liten datamaskin det óg. Og at programvaren på mobilen kan være buggy har jeg erfart med ericsson'er som direkte henger) Vurderer du å kjøpe dongle, eller sliter du med en du har? Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 takk for svar. vurderer å kjøpe ja. Mye artig man kan gjøre f.eks med SE T610. Fant en dongle fra Msi hos itbutikken til 280kr. Ser ut som det er den samme som komplett har for over 600kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå