Lemongrass Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Døgnrytmen har fått kjørt seg i julen og det er opp tidlig på jobb på søndag! Det er ingen tvil om at jeg kommer til å gå rundt som en død zombie og må derfor prøve å finne måter å kvikne meg opp litt på i og med at jeg skal møte kunder. Energidrikker som Red Bull og Burn gir deg jo bare korte energirush, lurer om det er noen som vet om noen produkter som gir deg energi over lengre tid? Hadde vært til stor hjelp Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Riktig kosthold og nok å drikke (vann) er det som fungerer best. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2013 Har prøvd det noen ganger og holder meg som regel til det, men det hadde vært greit med en liten boost de første dagene i hvertfall. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Drikk flere energy drinks Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Er det ikke en del bivirkninger av for mange energydrinks? Hva med å bare pøse ned litt sterk kaffe. Kan også bli ganske kvick av alkoholiserte drikker, (men blir som regel ganske trøtt fort igjen) Tror hadde satset på å bare sove masse. Dusje på morran og ta en liten intens økt med armehevinger får ihvertfall kroppen i gang (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå