Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Standard oppgulp fra scouserne det der. Har man ikke noe annet å skylde på, blame Ferguson. Hadde de brukt like mye tid på eget lag som de gjør på Ferguson, United, dommerne og FA, da hadde de kanskje ikke vært et lag midt på treet.

Hvem skylder på noe som helst? Jeg klassifiserer mindgamesene til Fergie som patetiske, og det er samme om det er mot Newcastle, Liverpool eller en eller annen europeisk klubb.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Standard oppgulp fra scouserne det der. Har man ikke noe annet å skylde på, blame Ferguson. Hadde de brukt like mye tid på eget lag som de gjør på Ferguson, United, dommerne og FA, da hadde de kanskje ikke vært et lag midt på treet.

Mens dette har blitt veldig standard oppgulp i fra United-gjengen ihvertfall.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Ferguson gjer det han kan for å sette fokuset før kampen på seg sjølv i staden for på spelarane. Det er heilt standard, det kan sjølvsagt vere frustrerande for motstandarar, men det gjer mykje for å gje spelarane så mykje ro som mogeleg, sidan alle fokuserer det dei har mot Ferguson.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Takk for ditt meningsfulle bidrag. Håper mamma er stolt av duttebassen sin.

Har du lært deg et nytt ord idag? "Patetisk". For det er akkurat det jeg vil klassifisere dine seneste bidrag som.

Hater å gjenopplive gamle debatter, men nå nylig snakket fergie om at RvP nesten ble drept av en ball (jeg regner med at til og med du fikk det med deg). Fergie fikk all fokus over på seg selv istedenfor reaksjonen til van Persie. Hvordan du da kan gå ut å si at dette er patetisk, når det gagner eget lag sier egentlig en hel jævla del om deg og din "fotballforståelse".

Dog vet jeg ikke hva som er mest patetisk (se, jeg kan også bruke ordet), at dere klager på ferguson som snakker om det åpenbare, eller at dere forsvarer det største jukse-trollet som noengang har spilt i Premier League !

Lenke til kommentar

Har du lært deg et nytt ord idag? "Patetisk". For det er akkurat det jeg vil klassifisere dine seneste bidrag som.

Hater å gjenopplive gamle debatter, men nå nylig snakket fergie om at RvP nesten ble drept av en ball (jeg regner med at til og med du fikk det med deg). Fergie fikk all fokus over på seg selv istedenfor reaksjonen til van Persie. Hvordan du da kan gå ut å si at dette er patetisk, når det gagner eget lag sier egentlig en hel jævla del om deg og din "fotballforståelse".

Dog vet jeg ikke hva som er mest patetisk (se, jeg kan også bruke ordet), at dere klager på ferguson som snakker om det åpenbare, eller at dere forsvarer det største jukse-trollet som noengang har spilt i Premier League !

Det er mulig dere tror alt fokuset ble rettet over på SAF, men slik jeg oppfattet det så ler bare alle av van Persie, og det er enda mer komisk at han går på trynet. Greit at SAF prøver å flytte fokus, men reaksjonen til RvP og i tillegg til at han hadde englevakt er bare sykt lættis.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er mulig dere tror alt fokuset ble rettet over på SAF, men slik jeg oppfattet det så ler bare alle av van Persie, og det er enda mer komisk at han går på trynet. Greit at SAF prøver å flytte fokus, men reaksjonen til RvP og i tillegg til at han hadde englevakt er bare sykt lættis.

Det er stor forskjell på at vanlige folk ler av van Persie og at FA vil se nærmere på saken.

For min del kan folk le så mye di vil av RvP og SAF, det viktigste er at han ikke får utestengelse av folk som faktisk betyr noe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Hvis Fergie sine er patetiske, da har du neppe fått med deg denne:

Standard oppgulp fra scouserne det der. (…) Hadde de brukt like mye tid på eget lag som de gjør på Ferguson, United, dommerne og FA (…)

Er det ikke det du gjør nå, da? Fokuserer på motstanderlag og forhenværende Liverpool-manager? Synes egentlig det er unødvendig å sammenligne en "tulling" med en "enda større tulling". Det er jo egentlig ikke relevant.

Lenke til kommentar

Det er stor forskjell på at vanlige folk ler av van Persie og at FA vil se nærmere på saken.

For min del kan folk le så mye di vil av RvP og SAF, det viktigste er at han ikke får utestengelse av folk som faktisk betyr noe.

Han skulle vel ikke hatt noen utestengelse uansett. Det er naturlig å klikke.

Lenke til kommentar

Hvis Fergie sine er patetiske, da har du neppe fått med deg denne:

Joda, men på den tiden var det flere som drev på i media, og det var litt underholdning underveis. José, Rafa, Wenger og Fergie har stått for en solid dose underholdning.. Rafa fikk vel i grunn aldri helt taket på det, og fremstod som regel som et bitter mann, og noe jeg fint hadde klart meg uten.

Fergie, derimot, skal slenge anklager og spille offer før og etter hver bidige kamp så lenge han har det minste strå å gripe etter. Det blir for dumt og forutsigbart.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...