Emils. Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Det er fordi det er flest scousere her. Hadde gjort det samme med Chelsea-fansen om dere hadde vært i flertall her inne. Vel, United - Liverpool har jo vært hat oppgjør. Føler du ikke noe dritt mot Liverpool når du spiller mot dem? Skjønner at klubben ikke er det den engang var. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 Liverpool-kampen er som møtene med Bolton og Blackburn. Ja, det er et nabooppgjør, men etter hvert er det ikke noe gøy å slå dem lenger. Blir som å spytte på noen som allerede ligger i grøfta. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Hvilke lag er det som er hatoppgjør i dine øyne da? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 Historisk sett vil jeg si Liverpool, City og Leeds (in that order). Men slik ståa er per dags dato er det mye viktigere med 6p mot City enn 6p mot middelmådige Liverpool. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Ja, det blir helt annerledes fra vår side. Vi har liksom ikke mye annet å se frem til enn oppgjørene mot dere, samt håpe på gode resultater i de cupene vi måtte finne på å være med i. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Som jeg sa til en kamerat som er Liverpool-fan. Jeg kunne gjerne tapt begge kampene mot Liverpool hvert år, så lenge fru fortuna kunne garantere ligaen til United... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 Er ikke det en vinn-vinn situasjon for begge lagene da? United får ligagullet sitt, Liverpool får trofeet sitt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Rooney misser kampen i følge Skysports. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Valencia - Kagawa - Young RVP Noe sånt det blir da eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Har Kagawa spilt en eneste kamp etter skadeavbrekket sitt? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 LFC fansen er såpass kuet nå at de ikke lar seg provosere av små stikk. Forståelig nok, blir selv smått apatisk når Untied spiller sin steinalder fotball, så kan tenkte meg hvordan det er for Liverpool supporterne å se Henderson jage rundt på passninger fra Lucas sleiva. Selvsagt betyr Liverpool kampene mest for oss United fans. akkurat som vi betyr mer enn hva Everton gjør for Liverpool. Det er kun i Manchester by hvor City har vært en tradisjonell hatmotstander for de lokale røde, ellers i verden har det alltid vært en carebear kamp. To sesonger i toppen forandrer ikke det. Husker godt når vi tapte 3-1 på maine road for ca ti år siden, da var det ikke en jævla City supporter å spore i det ganske land. Nå derimot ser jeg lyseblå drakter overalt, akkurat som det ekspoderte med Chelsea drakter i sin tid (dog en mer populær klubb enn hva City var, hadde selv Zola drakt i min tid..) For meg vil det alltid være Liverpool og til dels Arsenal og Leeds (mest fordi det er den supportergjengen i verden som hater oss mest.) Smaker surere å tape for kjepphøye gooners enn for to falske klubber i blått, uavhengig av ligaposisjon. Men den slags har nok mest med hva man husker fra "barndommen" osv å gjøre. For de som "vokser opp" med EPL nå vil det være Chelsea og City. Disse kampene betydde uansett mye mer nå jeg var yngre, selv bare for noen år siden da jeg var som mest aktiv her. Har et mye mer balansert forhold til fotball nå, så vil ikke deppe altfor lenge om vi skulle tape på søndag tbh. Savner litt den intense gleden når vi vant dog, var feks grei stemning i redcafe når vi vant 3-0 i 2008 etter uker med buildup, likedan surt med 1-4 hehe. Over og ut. Kos dere med matchen 4 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2013 Tilbake i trening. På slankeren eller? Moro om han er på benken, men ingen krise om han ikke rekker kampen. Ellers er Anderson, Nani og Jones tilbake igjen i troppen. Åh så deilig! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Herregud... http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/manchester-united-vs-liverpool-alex-1529887?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Må være ekstra påpasselig på Suárez. Kan ikke ha noe av at han filmer seg til et skjebnesvangert straffespark. Endret 12. januar 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2013 Ferguson har helt rett. United har viktige kamper de kommende ukene i tre forskjellige turneringer, vi trenger ikke unødvendige skader på viktige spillere. Håper de eventuelle stemplingene til Suarez ikke går ustraffet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2013 Quiz: Nevn de eneste tre spillerne i dagens Liverpool-stall som har scoret ligamål mot Man Utd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Gerrard, Suarez og.......Johnson? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2013 Ikke Johnson, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå