Aleks Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Chelski har jeg alltid hatt litt sansen for av negative kallenavn. Et av de få som gir litt mening. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Chelski har jeg alltid hatt litt sansen for av negative kallenavn. Et av de få som gir litt mening. Og det er ikke shitty? http://www.youtube.com/watch?v=1i-rutvfaXo Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Nesten like morsomt som shitty. Lenge siden eg har hørt den og. Men Ashley Dive var mye morsommere!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 Når det er sagt så passer det Suarez perfekt at Webb dømmer. Webb pleier å holde tilbake kortene og ikke bare gi i hytt og pine. Gjett hvem som var dommer da dette skjedde! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Ouch....... Webb er en god dommer. Det eg kanskje misliker litt er at han skal ha full kontroll og er litt masete på sin vei. Mye blåsing og snakking til spillerne. Når det er sagt så virker han å ha respekt hos spillerne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Flott at Webb dømmer. Englands beste(not say'in mutch) dommer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 Hva slags lag er det scouserne kommer til å stille opp med? Får vi Suarez og Sturridge samtidig på topp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Regner med det, ja. De tre S-ene på topp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 I så fall dummet Rodgers seg litt ut mot Mansfield. Skulle ha latt Suarez/Sturridge prøve seg sammen i stedet for å gjøre et rent spissbytte. Kan dog ikke skjønne hvorfor en trener med vett i hodet skulle plassere sin beste spiller ut på vingen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Kan dog ikke skjønne hvorfor en trener med vett i hodet skulle plassere sin beste spiller ut på vingen. Det kan jo i mange tilfeller være at den beste spilleren faktisk er ving 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 Det kan jo i mange tilfeller være at den beste spilleren faktisk er ving Men ikke i dette tilfellet. Suarez fungerer utmerket som spiss, hvorfor tukle med noe som fungerer? Blir som at United skal sette van Persie på kanten fordi Welbeck har lyst til å spille spiss. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Aaaah... Eg forstår. Du snakket kun om Liverpool? Hoen ikke lett å forstå når du snakker om trenere med vett i hodet.... 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Liverpool spiller vel 4-2-3-1 eller en slags 4-3-3 formasjon med 2 defensive midtbanespillere? Henderson har spilt bak Suarez, og Sturridge er vel en bedre spiss enn Henderson er offensiv midtbanespiller. Så spørst det om Suarez er like god hengende bak spissen som han har vært som spydspiss. Han har gjort det OK for Uruguay bak Forlan og Cavani de kampene jeg har sett. Som United-supporter vil jeg helst se Downing, Henderson og Sterling bak Suarez på topp. En Suarez i mellomrommet eller i en fri rolle kan raskt bli mer brysom enn en Suarez godt pakket inn av Rio og Evans. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 20 - Liverpool have mustered 412 shots this season compared to Man Utd’s 333, but have scored 20 goals fewer. Rivalry. Spiller ingen rolle hvem av dem som spiller hvor. De kommer fortsatt til å være like udugelige foran mål. 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 - Det er den største klubben jeg har spilt for, sier Sturridge til klubbens offisielle hjemmeside. - I Premier League er det ingen klubber som er større enn Liverpool. Lol. 5 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 - Det er den største klubben jeg har spilt for, sier Sturridge til klubbens offisielle hjemmeside. - I Premier League er det ingen klubber som er større enn Liverpool. Lol. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Gleder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå