Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ehh, alt? Vidic scorte på Evra-assist, og det bildet viser situasjonen når ballen går fra Evra.

Eeeeh..... Hæ?

Eg Beklager, fikk ikke med meg at den gikk via Vidic. Men da er hvertfall saken biff. Soleklart ikke offside.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Eeeeh..... Hæ?

Eg Beklager, fikk ikke med meg at den gikk via Vidic. Men da er hvertfall saken biff. Soleklart ikke offside.

Hvordan er den egentlig soleklar? Skulle gjerne sett ett bilde rett fra siden, det kan se ut som Vidic er forran ballen?

Lenke til kommentar

Jotun: Det viser at Vidic ikkje er i offside når Evra headar ballen, ser du vel. :)

Nja, skal man følge regelen slavisk er nok Vidic i offside siden foten hans (som er en del av kroppen som man kan score med) foran ballen i det den går fra Evra. Likevel greit at dommeren lar tvilen komme det angripende laget til gode når de er usikre.

Lenke til kommentar

Foten til Vidic er nok fem centimeter offside, men hvordan faen skal linjedommer se det? Er man usikker skal man la det gå, så at det ble mål er helt greit.

This.

Det er ingenting som sier at ting skal gå i det angripende lags favør, men når dommeren er i tvil om det er offside så skal han heller ikke dømme. Helt klin umulig for dommeren å spotte de fem centimeterne der, så det er greit at de lot den gå.

Lenke til kommentar

Artig at United-fansen sitter og diskuterer om målet var offside eller ei. Målet var helt greit, det er bare media som er nødt å diskutere den der for å ha noe å prate om. Om noe kan man si at målet er flaks, for Reina hadde sannsynligvis reddet headingen fra Evra uten styringen.

Fikk dessverre bare sett siste drøye halvtimen, men det ser jo ut til at dette var en grei seier til united. Kan ikke være mange som har noe å utsette på resultatet, selv om Sturridge hadde noen enorme muligheter til å utligne..

Tror alle andre enn Liverpool stresser veldig over situasjonen klubben er i. BR, FSG og alle rundt klubben sier at dette er et langtidsprosjekt, og pool skal jobbe for å tette luka til toppen gradvis. Ikke ulikt det Rafa gjorde da han overtok klubben. I 2004 endte vi 30 poeng bak Arsenal, i 2005 under Rafa ble det 37 poeng bak, før laget begynte å spise seg innpå frem til 2009 og det råtne eierskapet raknet grunnet finanskrisa, og klubben ble kastet utfor stupet. I fjor endte vi faktisk igjen 37 poeng bak seriemesteren, så det er i grunn tilbake til scratch. Jeg tror FSG og BR klarer å løfte klubben, men vi er ikke Chelsea eller City, så ting må ta tid, og ting skjer ikke for enhver pris. Reduserer vi gapet fra 37 til, skal vi si 20-25 poeng på én sesong, synes jeg vi må si oss ekstremt fornøyd med det for i år. Klarer vi CL-spill er det supert, men ingen har det som noe krav for 12/13-sesongen.

Enhver som forventet tetstrid allerede i år, at vi skulle tette en luke på nesten 40 poeng på ett år, må om ikke annet være ekstremt naiv...

Lenke til kommentar

Om noe kan man si at målet er flaks, for Reina hadde sannsynligvis reddet headingen fra Evra uten styringen.

Neppe. Reina har all vekt på venstrefoten og er på vei bort for å dekke venstre stolpe, aldri i verden om han hadde tatt headingen til Evra.

Ellers skriver du fornuftige ting.

Lenke til kommentar

Ferguson følte kanskje at United ble snytt for et straffespark da Shinji Kagawa ble dyttet inn i Pepe Reina, men reserverte samtidig litt ekstra skryt til Danny Welbeck som jobbet utrettelig på topp.

- Danny var fantastisk i dag. Han gjorde livet surt for stopperne deres, og samarbeidet med Robin (van Persie) var fantastisk, spesielt i første omgang. Grunnen til at han spilte i dag, var at vi ville ha en mann som slapp seg ned og tok ut én av deres sentrale midtbanespillere. Det gjorde han med glans, og jeg synes han var banens beste i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...