Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frå ein fantastisk førsteomgang til noko av det mest begredelige på lenge og det er ikkje mykje som skal til for at ein synker ned på eit såpass middelmådig nivå at sjølv lag som Liverpool får spele litt. Etter det andre målet forsvinner fullstendig aggresiviteten og intensiteten frå United-laget og det blir altfor store mellomrom mellom lagdelane, noko det ikkje var teikn til i førsteomgang. Om spelarane byrja å vere sletne etter jobbinga i førsteomgang kan sjølvsagt hende, men å sleppe seg ned så mange hakk er fullstendig unødvendig og kunne fått fatale konsekvensar. Sett kampen over eitt så er United opptil fleire hakk betre, og det er først når ein kjem ned på noko som liknar på botnnivået at Liverpool faktisk kan vere med å konkurrere.

At Neville har Welbeck som sin beste er eg ikkje heilt enig i, då måtte han nok fått med seg eit mål også, men at han var veldig viktig for oss i dag er eg ikkje i tvil om. Framleis altfor lite effektiv framfor mål, men han er verkeleg effektiv for å øydelegge for Liverpool defensivt, og jobbar også knallhardt både framover og bakover. Det er dessverre ein del her som har sett seg blinde på han og det får vere greit, men med fleire startar som spiss og ikkje ving, og meir sjølvtillit så er eg fullstendig overbevist om at han vil bringe oss mykje glede i tida framover.

BenHibbs: Agree with @GNev2 assessment that Welbeck is MOTM. I've got him down as star man for the United Review match report.

Annie Eaves: Danny Welbeck needs to improve his finishing but his all round play was superb today. I love that man.

Vi tar ein fantastisk viktig siger i dag. Om Arsenal kan ta eit eller tre poeng mot City så har vi opparbeida oss ei brukbar luke, men det kan vi nok også trenge når vi går inn i eit tettare kampprogram igjen og skal delta i fleire turneringar. Då er det også viktig at vi får igang ein del av spelarane som ikkje er førstevalg pr dags dato, for vi vil ternge bredda. Nani og Anderson tilbake i trening, Kagawa viser teikn på at han kan gje oss mykje glede og også Young viser innimellom teikn på at der er noko å hente. Vi blir mykje svakare på høgresida når Valencia må inn, og det er kanskje den spelaren vi ville tent mest på å få igang på tidlegare nivå. Van Persie i boksen med ein Valencia i toppslag som kan slå innlegg? Farleg deilig tanke.

Lenke til kommentar

For meg er Carrick man of the match, selv om vi mistet grepet om midtbanen i andre omgang. Måten han fordelte ballen på i første var helt magisk å se på til tider. Jeg var sikker på at det ville fortsette når Lucas gikk av banen.. Må si jeg ble overrasket der ja.

Valencia må det skje noe med. Når han fikk ballen er det bevegelse rundt han, men han greier ikke gjøre noe med det. Han er som en stein med fart.

Lenke til kommentar

Men var han? Jeg oppfattet det slik at han var det med engang innlegget ble slått inn, men er usikker.

De viste ikke posisjonen hans da innlegget ble slått inn. Jamie argumenterte for at Vidic var i offside da Evra nikket ballen. Greit nok at han ikke er helt fornøyd med resultatet, men å bruke fem minutter på en slik marginal sak rett etter kampslutt blir litt for dumt. Det finnes verre ting å ta tak i, for eksempel straffen Kagawa skulle hatt, det gule Downing skulle hatt for filming og det røde Johnson skulle hatt for å drive med bryting. Skrtel sin er også diskutabel, men akkurat der gjorde nok Webb det riktige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...