Prusk Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Jeg har mareritt om at han scorer så mange fler. Jeg synes å huske at han leker med Rio og Evans. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 Han lekte med oss den gangen Kuyt scoret hat-trick. Sist gang på OT hadde han også en god kamp. Vedder på at han dominerer igjen nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Neida, Suárez blir enten skadet i kampen mot Mansfield eller så scorer han to selvmål. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Suarez varmer opp med et juksemål mot et lag fra nivå fem, burde være i form han da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Suarez varmer opp med et juksemål mot et lag fra nivå fem, burde være i form han da. Jepp, fin opptakt til selvmålene om en uke. Endret 6. januar 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Slapp av PSV, united skal få straffen sin uannsett skal du se. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Suarez varmer opp med et juksemål mot et lag fra nivå fem, burde være i form han da. Han trenger mye øvelse for å komme på nivå med Young og co vet du 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Blir jevnere enn mange antar. Tipper Liverpool tar en tidlig ledelse. Dog, så vil Liverpool slite når United hever seg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Noen som har noe lett antennelig så vi kan få den samme tenningen mellom de 2 supportergruppene som vi hadde for 5-6 år sia? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 Noen som har noe lett antennelig så vi kan få den samme tenningen mellom de 2 supportergruppene som vi hadde for 5-6 år sia? http://www.youtube.com/watch?v=97C7oA1Sy50 "Luis Suarez is a disgrace to Liverpool FC" 7 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Alex har vell monnet opp til filming innforbi 16-meter som han alltid gjør. Håper det er en bra dommer slik at det blir en rettferdig kamp. Håper også Lucas, Henderson og Downing starter kampen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Å som jeg misliker den fyren. Håper han forsvinner fra PL. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Alex ja, er helt enig. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 "Luis Suarez is a disgrace to Liverpool FC" Leter jeg feil eller finner jeg riktig når jeg finner ut at Suarez KUN har 7 gule og 0(!!!!!!!!!!!!) røde i PL? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Stemmer nok det. har 10 kamper karantene totalt da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 Leter jeg feil eller finner jeg riktig når jeg finner ut at Suarez KUN har 7 gule og 0(!!!!!!!!!!!!) røde i PL? Du leter ikke feil, de tallene stemmer faktisk. Utrolig nok er det maks et par av tingene i den videoen han har fått kort for. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Du leter ikke feil, de tallene stemmer faktisk. Utrolig nok er det maks et par av tingene i den videoen han har fått kort for. Utrolig. Reglene med straff i ettertid må virkelig forandres. Sparket på Ivanovic er soleklart rødt, i tillegg til at han nesten dreper han senere i samme kamp. Utrolig nok får han fullføre. Torres har fått mer røde kort enn Suarez. Sier sitt. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Skulle hatt 2 røde kort, 5 straffer og et overtidsmål godkjent også. Kontrovers! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå