haswonit Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) http://youtu.be/kNOcer5mNCA men hva med? ah, nevermind, er jo mot pool selvsagt, klarte å lese feil Endret 13. januar 2013 av haswonit Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Sendingen har startet? Er det ikke fortsatt en drøy time igjen til kampstart? Jepp, som IcedInsanity sa, den startet 1. Pleier å være litt ekstra når det er store matcher! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 Ah, det er så typisk TV2. Spent på lagoppstillingen nå. Rooney, Kagawa, Nani og Anderson er alle jeg kan tenke meg å ha involvert her. Går Fergie for Vidic eller fortsetter han med Rio/Evans? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 http://youtu.be/kNOcer5mNCA men hva med? Jeg spurte hvem som scoret mot Liverpool, ikke Arsenal. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Har absolutt null tro på poeng for Liverpool i dag. Frykter stygge sifre. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Sky Sports News @SkySportsNews Liverpool team v Man Utd: Reina, Wisdom, Johnson, Agger, Skrtel, Lucas, Gerrard, Allen, Downing, Sterling, Suarez #SSN Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Sky Bet @SkyBet #MUFC: De Gea, Rafael, Ferdinand, Vidic, Evra, Cleverley, Carrick, Kagawa, Young, Welbeck, RVP. #MUFC 10/11 http://sky.me/TTgszQ Hvor skal welbeck spille? På kanten, eller skal dere bruke 2 spisser? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 DDG Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra Young - Carrick - Cleverley - Kagawa Welbeck - RVP Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Blir nok Welbeck på kant, Kagawa bak RvP. Ganske fornøyd. Hvis midtbanen funker som den skal med Carrick og Cleverley, så kommer vi til å overkjøre pool. Satser på komfortabel 4-1 seier. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 Deilig lag! Ingen Valencia, pluss at Welbeck forhåpentligvis får spille i sin foretrukket posisjon. Benken? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Hadde vært flott med Welbeck på topp, men jeg holder champisen til jeg ser det. Benken ifølge sumo; Amos, Jones, Valencia, Anderson, Giggs, Smalling, Chica. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Borini og Sturridge på benk. Blir spennende å se om de kan komme inn og endre på noe. Liverpool FC @LFC #LFC subs v Man Utd: Jones, Carragher, Henderson, Sturridge, Borini, Shelvey, Robinson. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg skjønner ikke helt hvordan det kan være en diskusjon om hvem som er best av RVP og Suarez. No-brainer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 Lindegaard ute med influensa, Evans sliter med hamstring. Har på følelsen av at Suarez blir en håndfull for gamlegutta Rio-Vidic. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg skjønner ikke helt hvordan det kan være en diskusjon om hvem som er best av RVP og Suarez. No-brainer. Blir det samme som å si at du ikke skjønner hvordan det kan være en diskusjon mellom Messi og Ronaldo. 1 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Blir nok Welbeck på kant, Kagawa bak RvP. Ganske fornøyd. Hvis midtbanen funker som den skal med Carrick og Cleverley, så kommer vi til å overkjøre pool. Satser på komfortabel 4-1 seier. Vil nok tro det, men det var sånn de satte det opp på MUTV. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 0 tro på poeng idag. Blir nok stygge siftre for Liverpool idag. Burde være en sikker hjemmeseier dette. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Lucas river oss i filler som han pleier. Æsj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå