Gå til innhold

Pappa skal ta et steg inn i den digitale verden

Anbefalte innlegg

Fikk en litt vrien oppgave fra faren min idag, nemlig å finne et kamera til ca 1000-lappen og helst under. Kan bare først som sist si at han trenger et så godt som muig (innenfor budsjett) point and shoot kamera. Om det er litt robust skader heller ikke. Her må det altså ikke være for mye krims krams da han er like fortrolig med digitale ting som en isbjørn i Amazonas..

Har litt vanskelig for å finne noen tester for kameraer i denne prisklassen. Men kanskje noen av dere kan peke meg i riktig retning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert et greit kamera men kjenner jeg faren min rett, tror jeg nok det er litt for mye forlangt at han skal huske på å ta med separat blitz. :hmm: Det blir bare pes.

Han mumlet også noe om en separat batterilader som ikke trengte strømtilkobling, må ærlig innrømme at jeg er blank..

Lenke til kommentar

Har litt vanskelig for å finne noen tester for kameraer i denne prisklassen. Men kanskje noen av dere kan peke meg i riktig retning?

Det finnes masse under 1000, har du sjekket prisguiden? Søket jeg linket til er max 1200. Ser ikke noe som utmerker seg spesielt, men mye er helt OK kameraer

Endret av se#
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...