Gå til innhold

Lyd til og fra jobb


Dr3as

Anbefalte innlegg

Budsjett: 0-750

 

Størelse: Her kan det egentlig være alt mulig, har tidligere vært mest for plugger da de fungerer fint året rundt, klokker etc har jeg syntes fort ble litt varmt om sommeren.

 

Type: Vil ikke at de skal lekke lyd da de vil bli brukt på kollektivt hovedsakelig.

 

Bruksområde: Musikk & film, i all hovedsak musikk.

 

 

Evt kilde: Vil bli koblet til en Samsung S3, hvor jeg da spiller mest fra wimp.

 

Hva har du ifra før, trives du med det? Har tidligere brukt relativt billige skullcandy, da de har passet meg bra i øret og hatt mikrofon(Har kunnet brukt de som handsfree også) Dessverre har disse stort sett dødd grunnet brudd i ledning etter ca et halvt år, og har akkurat kastet par nr 3. De vil bli tatt opp og ned av lommer en del, så de jeg nå skal kjøpe vil jeg gjerne at tåler litt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan sjekke Philips Uptown, Downtown og Creative Aurvana Live om du vil ha hodetelefoner.

 

Skal du ha propper, som jeg ville valgt til ditt bruk, kan du sjekke her.

 

Selv har jeg for ikke så lenge siden kjøpt JVC HA-FXD80, og er veldig fornøyd. Lyden er minst like god som andre i samme prisklasse samtidig som du får uovertruffen byggekvalitet. Minuset med de er at siden de er av stål er de litt tunge, så de er ikke de beste om du for eksempel ska jogge eller av andre grunner liker å riste på hodet. Til normal bruk sitter de mer enn godt nok.

 

Bose ville jeg holdt meg unna med mindre aktiv støydemping er veldig viktig for deg. Lyden er ikke god nok i forhold til prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...