Intel94 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Hei! Sitter her med eit nybygg. Hovedkortet er av følgande: GIGABYTE F2A75-D3H Dette skjermkortet har "Triple monitor support". (HDMI, DVI og VGA) Har også montert eit HIS Radeon HD 7750 1GB GDDR5. Dette kortet har DVI, HDMI og Displayport. Er det mulig å få begge grafikkkorta til å "jobbe sammen" slik at eg kan hente ut totalt 6 skjermer? Er det eventuelt mulig å montere eit HD 7750 til (er ikkje crossfire bro "utgang" på det) slik at eg får ut 6 skjermer på den måten? Håper på godt svar Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Hvis du skal ha 6 skjermer ville jeg nok ikke brukt det innebygde skjermkortet i hovedkortet. Da må du nok skaffe deg 2 skjermkort i crossfire. Men hva skal du egentlig med så mange skjermer? Hvis du skal spille på dem trenger du kraftigere skjermkort. Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2013 Maskina skal ikkje brukes til spilling, er ikkje eg som skal ha den ein gang. Skal brukes til aksjer og greier så han ønsker muligheten for 6 skjermer, men skal i første omgang bruke 4. Er det mulig å få det intigrerte skjermkortet og det eksternet til å "jobbe sammen" slik at dei kan spytte ut bilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå