Hermit Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 Heisann, dama fikk igjen dette Zotac GTX 560 Ti på garantien. Men vi har for lenge siden skaffet erstatningskort, og sitter dermed igjen med et splitter nytt, forrige gen. kort. Men ser på litt bench at dette er jo et meget dugelig kort som faktisk er bedre enn mitt 6870, og jeg sliter overhodet ikke med FPS (nå er ikke jeg noen FPS-jeger heller). Så mitt spørsmål er, hva kan man forvente å selge noe sånt for? Ingen norske nettbutikker selger dette til en rimelig pris lengre, så dersom noen ønsker å kjøre SLI så må man jo kunne få litt for det. Lenke til kommentar
Xi13 Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 For 800kr er det sikkert noen som slår til relativt raskt. Annonser for kort til 1000 kr og oppover har en tendens til å ligge lenge ute, evt med lavere pris etterhvert. At kortet er ubrukt pleier ikke å ha så mye å si når det er forrige gen. Lenke til kommentar
Hermit Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Hmm, okay. Hørest relativt greit ut. Prøver meg på 950 så får vi se hvordan det går. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå