mareks97 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Hei! Jeg kjøpte nylig hosting med Hostgator. Jeg brukte 000webhost før det. Jeg har overført alle dataene jeg trengte og alt er ok, jeg bruker Wordpress. Da jeg gikk inn på mitt domene fikk ikke nettsia kontakt med databasen. Så kom jeg på at jeg opprette en ny database på den nye serveren. Men da må jeg også oppdatere wordpress sånn at den peker mot den nye databasen. Hvordan gjør jeg dette? Takk for all hjelp! -Martin Lenke til kommentar
xaco Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) i wordpress mappen din er det en fil som heter wp-config.php. Den må du forandre på. Du forandrer db_name, db_user og db_password med hva som er rett for hosten din(gitt at du har dataene fra den gamle bloggen i den nye databasen, om du ikke har gjort det, så må du importere de). Endret 5. januar 2013 av xaco Lenke til kommentar
mareks97 Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 Takk for svar! Klarte det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå