Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper igrunn det er trolling, for ingen fortjener hva denne personen sier han har vært igjennom.

 

Og om intet annet godt kommer av tråden så føler hvertfall jeg at det har vært godt å snakke ut.

 

Skulle det også være et troll så viser jo det bare at personen faktisk har et psykisk problem, selv om det kanskje ikke er det som beskrives her.

Endret av omnomnomnivore
Lenke til kommentar

Hei.

Jeg har vert sammen med dama mi i ca 4 år nå.

Og jeg er ulykkelig.

 

Det 2 året fikk jeg en mistanke om at hun hadde noe på gang pga noen venner av henne hadde tipset meg.

 

Etter en lang, smertefull og hard diskusjon med henne så innrømte hun at hun hadde over en periode på 6 mnd hatt sex med 9 av mine beste venner (barndomskompiser) 10 stk hvis jeg teller med min yngre bror.

 

Jeg elsker henne, men nå hater jeg henne samtidig.

 

I tillegg så har jeg ikke noe liv å gå tilbake til hvis jeg dumper henne, fordi hun har knust allt som jeg hadde fra før.

Det finnes ikke ord for hvor ødelagt jeg er blitt. Jeg har slitt på meg sosialangst, minimum selvtillit, må ha sovepiller for å kunne sove, depresjoner, panikkangst og listen fortsetter.

 

Hva hadde dere gjort i min situasjon?

 

Mann 27

 

Jeg ble sammen med den første dama jeg var ordentlig sammen med når jeg var 17 og hun var 16 og tro meg når jeg sier at jeg ble både skuffet, sint og ikke så rent fortvilet når jeg fant ut at kompisen min hadde ligget med henne på en hjemme fest vi var på. Hun lovte bot og bedring og saat hun angret, men før tre uker var gått var hun pult igjen, denne gangen var det en annen kompis av meg som så sitt snitt til lettlurt kuse... Igjen forsøkte jeg, ung og dum som jeg var, å stole på henne og igjen lovte hun meg bot og bedring og såklart, igjen så feilet hun meg på det....

 

Jeg holdt ut med henne i tre år, slik som du sikkert har sett for deg at du skal gjøre med henne du er sammen med også, for DU vil henne jo bare alt bra, redde henne, få henne til å innse at det hun holder på med er fail og galt og alt det der. Vel, jeg kan fortelle deg at det går ikke. Noen damer er bare slik, de simpelthen elsker den oppmerksomheten de får når menn og gutter vil pule dem og klarer rett og slett ikke å si nei.

 

I løpet av de tre årene hadde dama mi knullet så og si samtelige av mine kompiser, de fleste av dem flere ganger og ved et par anledninger lå hun med flere av dem samtidig også, så om du syntes ni er mange så må du nok tro om igjen..... Det siste året skjønte jeg nok at jeg ikke var i stand til å "redde" henne fra noe som helst og ga mer eller mindre faan i at andre knulla henne, (så jeg er ikke videre sjalu for å si det sånn, da det var noe som fort ble borte....,) til jeg en dag ikke gadd mer og dumpet henne.

 

Men det er DU som må dumpe henne, ikke omvendt. Det er litt viktig. Og med hensyn til kompiser og sex med damer også videre tror jeg ikke du skal legge så mye i det... Om kort tid er det glemt allikevel, av dem også... I kompis gjengen jeg vanket den gangen var det mer eller mindre godtatt at man lå med dama til en kompis fra tid til annen, så jeg har fått igjen det de fleste "skylte" meg til og med....

 

Livet går videre selv om man dumper slike damer skjønner du og uansett hvordan du snur og vender på det så er det HENNE som har det verst, for sjangsen for at noen gidder å bli sammen med henne, felles madrassen, er lik null.... Så dropp henne og glem henne og du vil snart se at ting retter seg igjen, for dette er faktisk IKKE din skyld!! Det er bare det at du føler du har skylden fordi du ikke har passet på henne eller noe slikt piss, men det er bare tull.

 

Konfronter broren din med et flir og lov ham at du en dag skal knulle dama hans... Som en liten hevn. Det tørker nok fliret av ham tenker jeg....

 

Drit i det, du legger ALT for mye vekt på ei sånn lita fitte og det er hun faan ikke verdt!!! Vil hun være runkevotten til alle hun treffer så er det fint, men det er da for faan ikke din feil, ikke i det hele tatt!! Så tørk av deg selvmedlitenheten og stram deg opp gutt! Ei fitte fra eller til stopper ikke verden skjønner du, så gå nå å få tak i detta jævla fitteskinnet og fortell henne hva du mener om hennes oppførsel før du sparker henne fann i vold ut av livet ditt! Om hun vil leke kuk garasje for fremmede biler så blir det ikke på din vakt ihvertfall og sånn er det!!

 

Så tar du tilbake livet ditt, for det ligger mer i DEG enn i noen av de andre her skjønner du at du føler det slik. Nei, kapp alle bånd med henne og kom deg videre! Havet er stort og det er mange fisker der, så hiv den råtne fisken du har funnet og fisk videre er mitt råd!

Lenke til kommentar

Trolling

 

Hei. Jentene i klassen min snakker hele tiden om de mannlige lærerene som stirrer ned i kløfta på jentene i timen, og spesielt i gymmen så føler di seg beglodd. Mange ganger så lurer di på om en annmeldelse eller en prat med rektor hadde gjort susen.

 

Hva mener dere?

Jeg personlig mener at om man kler seg innbydende, så må man regne med at folk glor.

 

hvor går grensa med sextrakassering?

 

F.eks: Hvis en ganske så pen gutt flørter med noen på jobben så blir det sett på som flatterende, men hvis en, ikke fullt så pen gutt gjør det samme så blir det sett på som sextrakasserig :S ???

 

En mann på 27 år som har jenter i klassen som har gym?

 

Jepp, dette er enten et patetisk troll eller en person med alvorlig identitets-brist.

 

Brukeren er rapportert.

Endret av LiamH
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...