chil Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 jeg va tilfeldigvis innom elkjøp i dag for å le av dere utvalg på hardware og deres "gode" kunskaper. det jeg så med en gang va en ny Toshiba maskin til 25tusen den va SVIN nais det va vist en mobile 2,5 p4m cpu men det som slo meg var skjermen for ALDRI har jeg sett slik en skjerm HEEElt syyk fargegengivelse og klarhet i bildet aldri sett noe liknende fikk nesten gåsehud..er det en ny type skjerm på gang??la merke til skjermkortet var et gfrocego kort eller no sånn ..ok vet ikke helt va jeg ville med denne posten egentlig men fikk i alle fall fortalt det. Lenke til kommentar
Equinox Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Som topic sier så er maskinen du så på en SAT5200S902. Selges på elkjøp for 25990,-. Og du har helt rett i at noen av features'ene på denne maskinen er helt sinnsvake. P4m 2.4Ghz, 512MB ram, 80Gb disk, 15" 1600x1200 skjerm, GeforceFX Go 5600 gfx, touchpad med grafikk - en skjerm i touchpadden som kan benyttes til tegning, kalkulator, kalender m.m. Spesielt skjermen er helt SINNSVAK. Har aldri sett en klarere lcd skjerm på stasjonære lcd eller bærbare. Får alt annet til å se ut som plastikk mens denne er laget av det klareste glass.. Eneste problemet med maskinen er ELENDIGE "mustaster" ved trackpadden. De er totalt ubrukelige. Mvh, Kim Lenke til kommentar
[BZ]cy_demon Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 *knuse sparebøssen* Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 cy_demon"]*knuse sparebøssen* *Stikke av med innholdet i sparebøssen* Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 cy_demon"]*knuse sparebøssen* *Stikke av med innholdet i sparebøssen* *Robbe han som stikker av med pengene fra sparebøsen Lenke til kommentar
amilost Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 cy_demon"]*knuse sparebøssen* *Stikke av med innholdet i sparebøssen* *Robbe han som stikker av med pengene fra sparebøsen * Vere en dust ?? * Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 cy_demon"]*knuse sparebøssen* *Stikke av med innholdet i sparebøssen* *Robbe han som stikker av med pengene fra sparebøsen *denge deg fordi du er en slask* Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Denne er komt altfor langt av sporet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg