Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Gjenopprettningshjelp!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal skrive, men jeg tar sjansen på å skrive her :p

For ett par dager siden så slettet jeg en mappe, som jeg trodde jeg ikke ville trenge lenger. Etter ett par senere innså jeg at jeg trengte denne mappen. Nå har jeg prøvd flere programmer hvor man finner filer som man har slettet fra papirkurven.

Så nå bestemte jeg for å kjøre en systemgjenopprettning, men jeg får ikke bestemt hvilken dato/klokkeslett!

Så hvis noen kunne hjelpe meg på noen måte så blir det satt stor pris på!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For og gjøre det helt klart så vil ikke systemgjenoppretting gjenopprette mappen du har slettet selv.

Systemgjenoppretting gjenoppretter kun programmer som er installert eller systemfiler,den rører ikke filsystemet hvor du har lageret data.

men jeg får ikke bestemt hvilken dato/klokkeslett!

Viss Systemgjenoppretting har vært slått av i kontrollpanel,vil du du ikke få velge gjenopprettingspunkt.

Men som nevt vil ikke denne måten gi deg tilbake mapper/filer du har slettet selv.

Når du sletter en mappe/fil fjerner du indexen til dem i filsystemet.

Data er intakt,men kan nå bli skrevet over av ny data,fordi filsystemet ikke finner den mappe/fil.

Derfor skal man bruke disken minst mulig før man gjør gjenoppretting forsøk.

De beste programmene synes jeg er getdataback , R-studio

Gratis er Recuva bra.

Finner du din ikke data i noen av disse programmene over,er data overskrevet/tapt.

Endret av SNIPPSAT
Lenke til kommentar

For og gjøre det helt klart så vil ikke systemgjenoppretting gjenopprette mappen du har slettet selv.

Systemgjenoppretting gjenoppretter kun programmer som er installert eller systemfiler,den rører ikke filsystemet hvor du har lageret data.

Viss Systemgjenoppretting har vært slått av i kontrollpanel,vil du du ikke få velge gjenopprettingspunkt.

Men som nevt vil ikke denne måten gi deg tilbake mapper/filer du har slettet selv.

Når du sletter en mappe/fil fjerner du indexen til dem i filsystemet.

Data er intakt,men kan nå bli skrevet over av ny data,fordi filsystemet ikke finner den mappe/fil.

Derfor skal man bruke disken minst mulig før man gjør gjenoppretting forsøk.

De beste programmene synes jeg er getdataback , R-studio

Gratis er Recuva bra.

Finner du din ikke data i noen av disse programmene over,er data overskrevet/tapt.

Jeg kommer nok til å høres ut som en idiot når jeg sier dette, men jeg forsto lite av det du skrev :p Sier du at jeg skal prøve enda ett program for å få tilbkae mappen?

Lenke til kommentar
Sier du at jeg skal prøve enda ett program for å få tilbkae mappen?

Hvilken program har du prøvd?

Programmer som getdataback er bra og finner stor sette alt data som er og finne.

Det finnes mange andre alternativer som er dårligere.

Stort sett er dette den eneste måten og få tilbake slettet data,med bruke bra programmer(som jeg har listet opp)

Man kontakter ikke ibas når man har slettet en mappe,så sant den ikke inneholder data for og redde verden.

Endret av SNIPPSAT
Lenke til kommentar

Hvilken program har du prøvd?

Programmer som getdataback er bra og finner stor sette alt data som er og finne.

Det finnes mange andre alternativer som er dårligere.

Stort sett er dette den eneste måten og få tilbake slettet data,med bruke bra programmer(som jeg har listet opp)

Man kontakter ikke ibas når man har slettet en mappe,så sant den ikke inneholder data for og redde verden.

Jeg prøvde Panda Recovery og Recuva. Jeg skal prøve getdataback :)

Hvilken skal jeg laste ned? GetDataBack for NTFS eller GetDataBack for FAT ?

Endret av mafowafo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...