Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Jeg skal restore min iPhone til IOS 6.0.1. Er det GSM eller CMDA versjon jeg skal bruke? Tror det er GSM, men vil være sikker. Svar: GSM http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?t=281377 Endret 4. januar 2013 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Vist den fungerer på mobilnettet i europa har du GSM, vist den ikkje fungerer i europa, men i usa, har du CMDA. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Ikke for å knabbe tråden, men jeg spør siden den allerede er løst: Hvis en europeer tar med seg sin europeiske iPhone til USA, hva skjer da? Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Det vil fungere heilt fint, men tar du ein amerikansk iPhone til norge vil du derimot ikkje kunne sende sms, ringe eller bruke mobilt nett. iPhone 4s og 5 vil kunne fungere uansett kor du er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå